Вчені знайшли в мозку "центр дідівщини"

Вчені знайшли в мозку "центр дідівщини" У мозку виявлений "центр дідівщини" © topnews.ru
За схильність до "дідівщини" і невмотивованої агресії відповідає активність нейронів в певній зоні мозку.

Вчені виявили в центрі задоволення мозку особливу зону, активність нейронів у якій відповідає за схильність до "дідівщини" і іншим формам невмотивованої агресії по відношенню до оточуючих. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature.

Дослідники відкрили незвичайну частину мозку, спостерігаючи за тим, як декілька самців-мишей, які вже встигли продовжити свій рід, влаштовували "дідівщину" для підлітків і не виявляли жодних ознак агресії по відношенню до "дідів". Цікаво те, що приблизно 30% самців не брали участь у знущаннях над молодняком. Причину такої різниці у поведінці дослідники виявили, порівнявши малюнок мозкової активності і зразки крові у "дідів" і спокійних мишей.

Виявилося, що всі відмінності в поведінці мишей-гвалтівників і нормальних гризунів були зумовлені одним ланцюжком нейронів у так званій ніжці шишковидного тіла. Вона являє собою невелику частину мозку в його нижній частині, яка відповідає за вироблення гормонів, управління статевою поведінкою, і контролює почуття задоволення.

У цій галузі присутня група нервових клітин, яка включається під час актів агресії і змушує її володаря отримувати задоволення від страждання й болю оточуючих. На думку дослідників, люди або тварини, у яких активність цього ланцюжка нейронів підвищена, схильні бути "дідами".

Раніше нейробіологи виявили в мозку людини ланцюга з нейронних клітин, які відповідають за пристрасть до спиртного.