Топ Новини

Вчені назвали число видів динозаврів

27 березня в 13:27

Максимально можлива кількість видів становить 2468.

динозавр шотландия
Кількість видів динозаврів дорівнює 1936
popsci.com

Біологи з Університету Осло назвали можливу кількість динозаврів, що мешкали на Землі. Результати досліджень вчені опублікували в журналі Philosophical Transactions of the Royal Society B: Biological Sciences.

На думку вчених, кількість динозаврів, що  існували на Землі в період мезозою, становила 1936, при цьому мінімально можлива кількість видів дорівнювала 1543, а максимальна – 2468.

Своє дослідження вчені засновували на відомих даних про систематику і палеобіологію динозаврів. Вони включали в себе 3122 спостережень власне Dinosauria (974 родів і 1124 видів) та їхніх підгруп: 1150 спостережень Ornithischia (306 родів і 360 видів), 602 спостережень Sauropodomorpha (215 родів і 246 видів) і 1366 спостережень Theropoda (451 рід і 516 видів).