Палеонтологи виявили аналог молочних зубів у динозаврів

Палеонтологи виявили аналог молочних зубів у динозаврів У дитинчат деяких динозаврів випадали "молочні зуби" © regnum.ru
У деяких динозаврів зуби випадали в дитинстві і замінювалися дзьобом.

Вчені заявили про те, що дитинчата деяких бачивши динозаврів мали своєрідні "молочні зуби", які випадали в дитинстві і замінювалися дзьобом в більш дорослому віці. Висновки дослідників опубліковані в журналі Current Biology.

Незвичайне відкриття вчені зробили під час дослідження останків незвичайних цератозаврів, двоногих ящерів, які були виявлені в 2001 році в породах кінця юрського періоду на території Сіньцзян-Уйгурського автономного округу. Надалі палеонтологи виявили останки кількох великих цератозаврів поблизу від місця, в якому були виявлені дитинчата динозаврів. При цьому, спочатку вчені припустили, що їм вдалося виявити два різних види цератозаврів.