Топ Новини

Google Docs синхронізувався з Microsoft Office

14 січня 2011 в 12:24
Корпорація Google продовжує вдосконалювати функціональність свого безкоштовного онлайн-офісу Google Docs.
Корпорація Google продовжує вдосконалювати функціональність свого безкоштовного онлайн-офісу Google Docs. Сьогодні, 23 листопада, інтернет-гігант випустив спеціальний плагін для офісного пакету Microsoft Office, за допомогою якого користувачі можуть синхронізувати свої документи на локальному комп'ютері з гугловським сервісом. Аддон під назвою Cloud Connect працює з Word, PowerPoint і Excel (версії 2003, 2007 і 2010). Плагін автоматично синхронізує, наприклад, документ Word з його копією в Google Docs при кожному збереженні файлу на робочому комп'ютері. У даний час Cloud Connect доступний тільки в тестовому режимі для комплекту "хмарних" додатків Apps for Business (корпоративна редакція). У Google обіцяють, що найближчим часом зроблять цей плагін доступним для всіх користувачів. TechCrunch пише, що інтернет-корпорація - у зв'язку з напливом бажаючих спробувати сервіс - призупинила набір нових тестерів, і зараз пропонує тільки заповнити заявку. Техноблог відзначає, що після інсталяції аддона на панелі інструментів Office з'явиться смужка Google Cloud Connect з посиланням на документ в Google Docs, який у даний час редагує користувач. Поряд з нею розташовано повідомлення про те, коли востаннє було проведено синхронізацію з серверами Google. При цьому працювати над документом можуть відразу декілька осіб - ці зміни синхронізуються після кожного збереження. Минулого тижня інтернет-корпорація розширила функціональність Google Docs для мобільних пристроїв (зокрема, для iPhone, iPad і Android) - тепер "мобільні" користувачі сервісу можуть не тільки переглядати, але й редагувати документи.

За матеріалами: Вести.ру

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини