Астрофізики виявили в Чумацькому Шляху другу чорну діру

17 січня в 11:40

Виявлений об'єкт важчий за Сонце у 100 тисяч разів.

черная дыра
У Чумацькому Шляху може існувати друга чорна діра
Lenta.ru

Японські астрофізики заявили про виявлення в Чумацькому Шляху другої гігантської чорної діри. Раніше вчені знали про існування тільки однієї надмасивної чорної діри - Стрілець A*. Про дослідження астрофізиків повідомляє Science News.

Виявлений вченими об'єкт розташовується на відстані 200 світлових років від центру Чумацького Шляху. Об'єкт з хмарою займає область простору діаметром близько 0,5 світлового року і важчий за Сонце у 100 тисяч разів. Маса Стрільця A* перевищує масу Сонця в чотири мільйони разів.

Вчені поки не гарантують, що виявили чорну діру.

Читайте також: Стівен Хокінг запропонував нове рішення парадоксу втрати інформації в чорних дірах

Висновки були зроблені за результатами спостережень за допомогою телескопа Нобеямської радіообсерваторії за газовою хмарою CO-0.40-0.22, у якій частки рухаються в широкому інтервалі швидкостей. Спостереження в інфрачервоному й оптичному діапазонах не виявили в CO-0.40-0.22 великих об'єктів.

Це дозволило астрофізикам припустити, що частинки до високих швидкостей розганяються чорною дірою і вона може відноситися до класу проміжних об'єктів, оскільки важча за звичайні чорні діри, але легша за надмасивні.

Раніше повідомлялося про те, що астрономи виявили свідоцтва існування найближчої до Землі надмасивної чорної дірияка активно продукує спалахи. Чорна діра розташовується в невеликій галактиці NGC 5195, розташованій на відстані 26 мільйонів світлових років від Землі.

За матеріалами: Lenta.ru