Телевізійна інформація домінує у передвиборчій кампанії

21 вересня 2012 в 13:05
Новинні або політичні інтернет-сайти є джерелом інформації для 8% населення, а соціальні мережі - для 4%. Тільки 0,1% пенсіонерів отримують відомості з Мережі.
televishka_bashnya.jpg
Андрій Товстиженко, ZN.UA

У передвиборчий період найбільше інформації про партії українці отримують по телебаченню, а найменше - з інтернету та соціальних мереж. Про це повідомили директор Фонду «Демократичні ініціативи» Ірина Бекешкіна та голова Комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев.

За даними останнього соцопитування «Демініціатив» і Центру Разумкова, 46% населення отримують інформацію про партії з виступів представників партій на ТВ. На другому місці - газетні публікації (23%), потім телереклама (22%), листівки та інші агітаційні матеріали партій (19%).

Нові медіа із впливу на виборця суттєво поступаються традиційним: новинні або політичні інтернет-сайти є джерелом інформації для 8% населення, а соціальні мережі - для 4%.

При цьому для 26,8% виборців взагалі не потрібна ніяка інформація про партії - свій вибір вони зробили заздалегідь.

На джерела інформації впливає вік: молодь більше використовує новинні інтернет-сайти (14%) і соціальні мережі (10%). А серед людей, яким більше 60 років, цими джерелами інформації користуються тільки 0,1%.

Більшість населення (55%) вважає, що у ЗМІ досить часто (40%) або дуже часто (15%) представлені різні точки зору - як влади, так і опозиції. Однак, на думку 28%, це трапляється дуже рідко (6%) досить рідко (23%).

Дослідження було проведене Фондом «Демократичні ініціативи» ім. Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова з 10 по 15 серпня 2012 року. Були опитано 2009 респондентів старше 18 років у всіх областях України, Києві та АР Крим за вибіркою, що репрезентує доросле населення України за основними соціально-демографічними показниками. Вибірка опитування будувалася як стратифікована, багатоступенева, випадкова із квотним відбором респондентів на останньому етапі. Опитування проводилося в 132 населених пунктах (із них 79 міських та 53 сільських). Теоретична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.

Читайте також:

Азаров хоче потужний культурний телеканал без, «я перепрошую, Шустерів»

Політичні новини на ТБ подаються з безальтернативної точки зору у 84% сюжетів

Партія регіонів у 75 разів випереджає опозицію за кількістю позитиву на телебаченні

Телебачення звинуватили у провокуванні колективних психозів

 

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.10
EUR 28.01
Останні новини