Топ Новини

Табачник за 5 млн прорекламує українські ВНЗ в Азії і Африці

19 грудня 2011 в 08:25
ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти 14 грудня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Рекламне агентство «Центр» на послуги з проведення рекламної компанії з пропагування системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.
studenti_abiturienti_study_univer32.JPG
Андрій Товстиженко, ZN.UA

Вартість угоди склала 5,10 млн грн. Про це повідомляється в «Віснику державних закупівель».

Рекламна компанія направлена на просування експорту українських освітніх послуг на зарубіжні ринки для залучення до навчання в Україні іноземців.

Два ролики довжиною 30 та 60 секунд мають вийти на міжнародному новинному телеканалі. Цільовими регіонами є  країни СНД (регіон Середньої Азії), а саме Казахстан, Узбекистан, Туркменістан, Таджикистан, а також країни Близького Сходу і північної Африки.

Раніше ZN.UA повідомляло, що міністр освіти і науки, молоді та спорту Дмитро Табачник констатував рекордне зростання кількості іноземних студентів в Україні у 2010 році.

За його словами, це стало можливим завдяки наказу Міносвіти, яким ВНЗ дозволялося самостійно обирати мову викладання для іноземців.

За даними Д.Табачника, на сьогодні в Україні навчаються більше 48 тисяч іноземних студентів. З них найбільша кількість — це студенти з Китаю, яких близько 6 тисяч, також із Туркменістану — 5 тисяч, з Росії — 3,5 тисячі і з Індії — 3 тисячі.

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.90
EUR 27.56