Топ Новини

Майже 90% співробітників займаються на робочому місці особистими справами

14 вересня 2011 в 15:12
87% працюючих французів займаються на роботі особистими справами, як-то: читання особистої пошти, приватні телефонні дзвінки, купівля через інтернет, листування в соціальних мережах, пише Le Figaro, посилаючись на дані дослідження, проведеного на 17 тис. підприємств.
Найчастіше ведуть особисте листування на робочому місці співробітники дрібних компаній - 90%, серед працівників середніх підприємств цей показник становить 86%, а у великих компаніях - «всього» 73%.
 
Купівлю через інтернет в робочий час здійснюють 24% співробітників дрібних компаній, 21% - середніх і 12% - великих. За словами однієї із співробітниць, вона вважає, що не краде час у роботи, здійснюючи покупки, а, навпаки, оптимізує його, бо не намагається піти з роботи раніше для ходіння по магазинах.
 
Багато хто не може відмовитися від пристрасті до соціальних мереж і на роботі постійно тримають відкритою свою сторінку в Facebook, щоб відповідати на повідомлення і читати новини. За словами заступника начальника відділу кадрів однієї страхової компанії, керівництво чудово знає, що професійне коло спілкування в тій чи іншій мірі перетинається з особистим, тому не заперечує проти розумного балансу свободи спілкування і зобов'язань по роботі, одночасно намагаючись не допускати надміру, говориться в статті.
 
Тим не менш, надмірність - довге листування в чатах, нескінченний перегляд сімейних фотографій і гучних відеороликів - іноді мають місце, пише журналістка. Деяким навіть доводиться за це розплачуватися: так, секретарка з Реймса була звільнена за «невідповідність  посаді», тому що годинами писала повідомлення, а далекобійник з Дуе позбувся роботи за те, що брав із собою в поїздки дружину і собаку.
 
Важко оцінити, якої шкоди завдають роботодавцю співробітники, що займаються особистими справами на роботі. Один із способів запобігти фінансовим втратам - перевірка телефонних рахунків, оскільки особисті дзвінки з робочого телефону - загальнопоширена практика, і грішать цим переважно співробітники великих компаній (44%).
 
За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.90
EUR 27.56