Топ Новини

Керівництво TVi спростувало продаж телеканалу Березовському

22 березня 2012 в 15:52
Генеральний директор телеканалу Микола Княжицький назвав інформацію про зміну власників каналу "100%-ою неправдою".

Поширена російськими ЗМІ інформація про купівлю Борисом Березовським українського телеканалу TVi не відповідає дійсності.

Про це виданню ZN.UA повідомив генеральний директор телеканалу Микола Княжицький.

«Ця інформація не відповідає дійсності на 100%. Вона є неправдивою настільки ж, як і інші факти, викладені в статті», - заявив Княжицький.

Княжицький назвав провокацією появу в ЗМІ інформації про зміну власників каналу і запевнив, що Березовський ніколи не мав і не має відношення до TVi.

Нагадаємо, раніше видання «Росбалт» з посиланням на «джерело, близьке до телеканалу» повідомило, що наприкінці минулого - початку нинішнього року під контроль Бориса Березовського остаточно перейшов кіпрський офшор Seragill Holdings Ltd, який є акціонером TVi, що дотримується опозиційної риторики.

Видання поширило інформацію про те, що в зв'язку зі зміною власників український телеканал TVi очікує переформатування, зміна менеджменту і майже дворазове збільшення дотацій на підтримку діючих і запуск нових проектів.

Читайте також:

Березовський: Після п'яти років свободи українці - вже не раби


Березовський вважає, що Путін «не доживе» до інавгурації, і пророкує революцію в цьому році


На Помаранчеву революцію Березовський дав $ 45 млн

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини