Катастрофа SSJ-100 могла статися через проблеми з кондиціонером

22 червня 2012 в 05:23
У розслідуванні катастрофи SSJ-100 в Індонезії з'явилася пріоритетна версія. Причиною загибелі російського суперджета могли стати проблеми з системою кондиціонування. Пілоти "Аерофлоту", які літають на SSJ-100, підтвердили, що відмова системи кондиціонування - одна з головних технічних проблем нового суперлайнера.
SSJ-100.jpg
obozrevatel.com

Відмова системи кондиціювання могла призвести до катастрофи російського літака Sukhoi Superjet-100 (SSJ-100), що розбився 9 травня в Індонезії. Причиною загибелі російського «Суперджета» могли стати проблеми з системою кондиціонування.

Глава Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) Михайло Погосян заявив, що в катастрофі в Індонезії «жодних відмов у роботі систем не було».

Два поспіль випадки відмови систем кондиціонування (18 червня SSJ -100, що вилетів з «Шереметьєво» до Копенгагена, повернувся в аеропорт вильоту через проблеми з системою кондиціонування, а пізніше він же не зміг вилетіти з Нижнього Новгорода до столиці) підштовхнули індонезійських фахівців, які зараз розшифровують другого параметричноо «чорного ящика», знайденого на горі Салака, звернути увагу саме на можливу відмову системи кондиціонування і технічну версію катастрофи.

Здійснене розслідування катастрофи в Індонезії підтвердило й інші, не менш важливі фактори, що сприяли загибелі SSJ 100: помилку екіпажу й погану організацію польотів.

Як повідомлялося, перед зіткненням із горою Салака командир екіпажу Олександр Яблонцев попросив дозвіл на зниження висоти з 10 тис. до 6 тис. футів (з 3 до 1,9 км).

До того ж, розслідування показало, що пілоти лайнера, який розбився, грубо порушили одну з основних вимог до безпеки польотів - перед польотом не розрахували мінімально безпечну висоту (МБВ).

Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100 в Індонезії

Тим часом за версією пілотів «Аерофлоту», що літають на SSJ 100, А.Яблонцев летів на низькій висоті, тому що боявся відмов системи кондиціонування.

«За її відмови безпечною висотою є висота нижче 4 км, А.Яблонцев не піднімався вище 3 км. Система кондиціонування могла «барахлити», що теж могло бути причиною для запиту пілота про зниження», - заявив на умовах анонімності один із пілотів авіакомпанії.

Щоб виключити або підтвердити наявні версії, в Жуковському буде змодельовано останній політ SSJ в Індонезії.

Як заявив нещодавно заступник міністра промисловості й торгівлі Юрій Слюсар, під час моделювання врахують «висоту, перешкоди, швидкості та координати», які були в районі гори Салака.

Після чого експерти знову полетять до Індонезії, де обміняються даними з колегами і підпишуть остаточний звіт про катастрофу.
 

Нагадаємо: раніше повідомлялося про те, що винним у катастрофі Sukhoi SuperJet-100 можуть визнати пілота Александра Яблонцева, який зробив неприпустимий маневр, доді, як автоматика літака попереджала командира про небезпечне зближення з горою.

Російський літак SSJ-100 зазнав аварії 9 травня 2012 в Індонезії під час демонстраційного польоту. Місце його падіння виявлено 10 травня неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості схилу гори Салака на висоті 1 тис. 500 м. На борту літака перебувало 45 осіб, серед них 35 індонезійських громадян - представників індонезійських авіакомпаній, а також вісім громадян Росії. Також на борту перебували громадянин Франції та громадянин США.

Читайте також:

Літак ВПС Індонезії впав на житловий район Джакарти, є загиблі (фото)

Названа причина падіння російського лайнера в Індонезії

Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100 в Індонезії

На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені "чорні ящики»

За матеріалами:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини