NASA опублікувало небувало чіткі фото кілець Сатурна

© nashavselenaya.blogspot.com
Завдяки новим фотографіям вчені зможуть отримати більш повну тривимірну картину системи Сатурна, а також відновити вивчення загадкових кілець навколо планети.

Орбітальній станції Cassini вдалося отримати чіткі знімки Сатурна і його супутників, що дозволило відновити вивчення загадкових кілець навколо планети. Востаннє такі виразні зображення вдавалося отримати два роки тому, зазначають дослідники NASA.

Завдяки зміні траєкторії польоту станції Cassini вченим відкрився вид на полюси, атмосферу і супутники Сатурна. Знімків з нового ракурсу астрономи чекають з нетерпінням - за об'єктами, які тепер можна побачити, вони спостерігають вже багато років.

Завдяки новим фотографіям, вчені отримають більш повну тривимірну картину системи Сатурна. Наступна зміна орбіти, якою прямує Cassini, запланована на кінець 2015 року: тоді корабель пройде між атмосферою і найближчим до планети кільцем, що обіцяє нові цінні знімки.

Одне з досягнень вчених NASA, які досліджують фотографії з Cassini, - виявлення рідкої води у глибині Титана, одного із супутників Сатурна. Спостерігаючи за обмерзлим космічним тілом, вчені виявили, що Титан стискується і розширюється, рухаючись по орбіті, йдеться в іншому повідомленні NASA. «Зафіксовані Cassini припливи на Титані дозволяють зробити майже небеззаперечний висновок, що в глибині супутника криється океан», - відзначають дослідники.

Щоправда, сам по собі океан на Титані ще не означає, що у ньому є життя, вказують вчені NASA. За їхнім припущенням, життя виникає при контакті води і скель, а з чого складається дно знайденого океану, невідомо. Але вже встановлено, що вода на Титані «підсолена» аміаком. !zn