Топ Новини

Астрономи виявили галактику прямокутної форми

20 березня 2012 в 07:50
Якщо спільна орієнтація нашої галактики та галактики Андромеди на момент зіткнення, яке відбудеться через 3 мільярда років, буде відповідною - ми теж опинимося у прямокутній галактиці.
galaktika1.jpg
universetoday.com

Австралійські астрономи виявили прямокутну галактику. Нова галактика отримала назву LEDA 074886. Вона розташовується на відстані приблизно 70 мільйонів світлових років від Землі. Галактика належить до класу карликових і є супутником NGC 1407. Відкриття було зроблено на 8-му телескопі Subaru. Дослідники підкреслюють, що форма галактики вкрай незвичайна.

Спочатку вчені припускали, що форма LEDA 074886 пояснюється взаємодією з галактикою-сусідом. Аналіз оточення галактики, однак, дозволив встановити, що форма, швидше за все, пояснюється тим, що нова галактика - результат зіткнення двох карликових сусідів NGC 1407.

"Варто зазначити, що якщо спільна орієнтація нашої галактики та галактики Андромеди на момент зіткнення, яке відбудеться через 3 мільярди років, буде відповідною - ми теж опинимося у прямокутній галактиці", - сказав однин з авторів роботи Алістер Грехем.

В результаті злиття галактик можуть утворюватися об'єкти незвичайної форми. Так, у лютому 2012 року міжнародна група астрономів виявила сліди малого злиття двох галактик. Тоді вчені знайшли поруч з галактикою NGC 4449 галактику NGC 4449B. Оскільки вона багато менша за сусіда, то знайдене злиття віднесли до категорії малих.