Топ Новини

За кількістю замовних матеріалів у ЗМІ лідирують регіонали, комуністи і Королевська

19 липня 2012 в 14:39
Розцінки на «джинсу» перед виборами доходять у серйозних друкованих ЗМІ до 20 тис. доларів. Серед замовників - провладні партії і Королевська.
smi_media_journalist_pressa_033_650-430_znua.JPG
Андрій Товстиженко, ZN.UA
Партія регіонів, Комуністична партія України та партія Наталії Королевської «Україна - Вперед!» наразі лідирують за кількістю замовних матеріалів у ЗМІ. Про це заявила на прес-конференції виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.
 
При цьому вона зазначила, що якщо ще півроку тому експерти називали Арсенія Яценюка серед тих, хто замовляє засобам масової інформації «джинсу», то зараз «джинси» від опозиції практично немає.
 
За її словами, вартість «джинси» в інтернеті у вигляді новин починається від 200 доларів, і такі новини замовляють, як правило, на декількох сайтах. «Джинса» на радіо коштує від 150 доларів за один вихід, причому виходів може бути близько десяти протягом дня. Смуга в регіональному друкованому виданні може коштувати близько 500 доларів.
 
«У серйозних виданнях загальноукраїнського масштабу, у яких серйозні рейтинги, вартість розвороту може досягати декількох десятків тисяч доларів - до 20 тис. доларів», - зазначила Сюмар.
 
У свою чергу керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко розповів, що розцінки на політичну рекламу та «джинсу» практично збігаються. Сюмар додала, що політики частіше замовляють «джинсу».
 
Читайте також:
 
 
 
 
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.90
EUR 27.56