Топ Новини

Спостерігачі на виборах заступилися за опозиційний телеканал TBi

11 вересня 2012 в 13:40
Якщо на попередніх виборах телеканали показали різноманітність політичних поглядів, то зараз плюралізм значно зменшився через небажання власників ЗМІ вступати в конфлікт з діючою владою. При цьому опозиційний телеканал TBi вилучають з мереж кабельного телебачення.
televizor_tv_media.jpg
Андрій Товстиженко, ZN.UA

Місія спостереження ENEMO за парламентськими виборами в Україні закликає кабельних провайдерів цифрового мовлення та відповідні державні органи зняти обмеження і заборони для ЗМІ щодо вільної дії і висловлювання своєї думки.

«Ми закликаємо органи влади, щоб вони зняли обмеження і заборони зі ЗМІ», - сказав глава місії ENEMO Пітер Навотні на прес-конференції у вівторок, 11 вересня, в Києві.

У першому проміжному звіті організації зазначається, що велика кількість кабельних операторів відключили трансляцію телеканалу TBi у східних регіонах України, а в Києві він був переведений кабельним оператором «Воля» у найдорожчий пакет.

В ENEMO звертають увагу на те, що даний телеканал найбільш критикує адміністрацію президента Віктора Януковича.

Місія також зафіксувала випадок у місті Курачово Донецької області, де місцевий канал «ТВ Капрі» було вилучено з цифрового телемовлення, жителі міста поскаржилися в Нацраду з питань телебачення і радіомовлення, але не отримали офіційної відповіді.

Ще один випадок був зафіксований в Одесі, де головний редактор телеканалу «МІГ» був змушений звільнитися з даного муніципального ЗМІ після того, як він «відмовився пропагувати імідж Партії регіонів і кандидата в депутати Пресмана». «Місцева влада заблокувала бюджет каналу, що призвело до того, що 20 журналістів були вимушені піти у відставку - і залишилися без доходу», - наголошується в звіті ENEMO.

В цілому, спостерігачі відзначають, що в медіа-середовищі України домінують приватні телевізійні канали, які на попередніх виборах показали різноманітність політичних поглядів. При цьому в даний час фіксується, що плюралізм політичних думок, висловлених на телевізійних каналах, значно зменшився через небажання власників ЗМІ вступати в конфлікт з діючою владою.

«Медіа-експерти попереджають про збільшення самоцензури, потай профінансовані новини та загальну концентрацію засобів масової інформації у невеликої групи підприємців, що зменшує простір для плюралізму ЗМІ», - йдеться у звіті ENEMO.

Читайте також:

ТВі витісняють з ефіру

Острівці в океані брехні

У Донецькій області відключили телеканал опозиціонера

Кабельний оператор замінив в пакетній послузі ТВі телеканалом Нацбанку

За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини