Топ Новини

Княжицький зізнався, що опозиція фінансувала TBi

29 квітня 2013 в 12:23

Після того, як екс-гендиректор Княжицький погодився балотуватися в парламент, опозиції було запропоновано фінансувати скандальний телеканал.

Українська опозиція фінансувала телеканал TBi після того, як тодішній гендиректор каналу Микола Княжицький погодився балотуватися у Верховну Раду за списками опозиції. Про це заявив сам Княжицький.

"Насправді з пропозицією балотуватися до мене звернулися Арсеній Яценюк і Микола Мартиненко. Коли я погодився, з ними зв'язався бізнесмен Костянтин Кагаловський. Він сказав їм: якщо я йду до парламенту за списком опозиції, то було б добре, щоб опозиція фінансувала канал. Вони погодилися і перерахували гроші Кагаловському", - сказав він.

У той же час він відмовився назвати конкретні суми, відзначивши, що мова йде "не про десятки мільйонів, але і не про тисячі" доларів.

Також Княжицький розповів, що після початку конфлікту на каналі у нього відбулася телефонна розмова з Яценюком, в якій лідер фракції просив його бути максимально об'єктивним.

Раніше повідомлялося про те, що скандал навколо ТВі розгорівся 23 квітня. Вранці прес-служба телеканалу повідомила, що новим генеральним директором призначений Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. Новим інвестором каналу став американський бізнесмен Олександр Альтман.

Власник ТВі Костянтин Кагаловський заявив, що на каналі сталося "класичне рейдерське захоплення". Він спростував продаж каналу і звинуватив Альтмана у підробці довіреності його компанії.

Ввечері 23 квітня на ТВі запустили повтори програм і не дали вийти в ефір журналістам, які хотіли озвучити власну позицію. Колектив оголосив страйк.

25 квітня американський бізнесмен Олександр Альтман заявив, що є кінцевим бенефіціаром британської компанії Balmore Invest Limited (Лондон), якій належить 95% у ТОВ "Медіа Інфо" - власника 100% ТОВ "ТРК "Телерадіосвіт" (телеканал TVi).

За його словами, Balmore Invest Limited придбала у директора "Медіа Інфо" Олега Радченка його частку в каналі у розмірі 1%, ще 94% вона отримала в результаті перепоступки за довіреністю, виданою директором компанії, підконтрольної бізнесменові Костянтину Кагаловському.

Згідно з інформацією в Єдиному держреєстрі, компанія Balmore Invest Limited (Лондон) станом на 19 квітня 2013 року володіла 95% у ТОВ "Медіа Інфо", якому, у свою чергу, належить 100% ТОВ "ТРК "Телерадіосвіт" - телеканалу ТВі.

Частка підконтрольної Кагаловському Wilcox Ventures LTD (Британські Віргінські о-ви) становить 5%, хоча донедавна компанія володіла 99% в капіталі "Медіа Інфо".

При цьому статутний капітал ТОВ "Медіа Інфо" зберігся на рівні 1 тис. грн.

Альтман також стверджує, що такі швидкі зміни серед власників каналу були пов'язані з наміром продати канал владним структурам в Україні. "Мені абсолютно достовірно відомо, що канал готується до продажу. Кому, ви самі можете здогадатися. Були зроблені певні кроки.... Це відбулося досить швидко, така терміновість це зробити тому, що ми знали про підготовку продажу цієї компанії владним структурам", - заявив бізнесмен.

За словами Альтмана, на каналі під тиском Кагаловського "були зроблені дуже негативні репортажі про Хорошковського", проте при цьому Кагаловський не дозволяв їх випускати в ефір. "Ви знаєте, що це тактика перемовна... Він говорить, що канал нічого не коштує, але я вважаю, що 305 тис. євро - це дуже велика ціна", - зазначив Альтман.

У свою чергу бізнесмен Кагаловський 25 квітня заявив, що підконтрольна йому компанія Wilcox Ventures LTD є власником ТОВ "Медіа Інфо", якому належить 100% ТОВ "ТРК "Телерадіосвіт" (телеканал ТВі).

"Компанія Wilcox - власник 99% цієї структури, тобто власник - я", - сказав він.

Кагаловський підкреслив, що Wilcox Ventures LTD не видавала жодних доручень на перепоступку частки у ТОВ "Медіа Інфо" компанії Balmore Invest Limited, про що раніше заявив бенефіціар останньої, американський бізнесмен Олександр Альтман. "Доручення ніякого не було, моя гіпотеза, що його підроблено", - зазначив він.

Читайте також:

Власник ТВі Кагаловський пообіцяв "викинути шахраїв з каналу"

Журналісти ТВі вимагають зняти нового гендиректора і розкрити імена власників каналу

Міліція відкрила кримінальне провадження у зв'язку зі скандалом на ТВі

Журналісти ТВі оголосили страйк: їм не дали вийти в ефір і запустили повтори

За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини