Топ Новини

До Євро-2012 навколо «Олімпійського» впорядкують рекламу

14 січня 2011 в 12:28
Заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що серед основних завдань у підготовці столиці до футбольного чемпіонату Європи у 2012 році є облаштування 1,5-кілометрової зони навколо головної спортивної арени столиці.
Заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що серед основних завдань у підготовці столиці до футбольного чемпіонату Європи у 2012 році є облаштування 1,5-кілометрової зони навколо головної спортивної арени столиці. Про це повідомляє прес-служба столичної держадміністрації. За його словами, у межах 1,5-кілометрової зони навколо НСК «Олімпійський» рекламні засоби мають бути уніфіковані за розміром, кольором, формою і гармонійно вписуватися у ландшафтно-архітектурні та історико-культурні особливості території. За інформацією Головного управління з питань реклами, з цією метою буде створено спеціальну комісію з питань розробки паспортів вулиць, приведення до ладу фасадів будівель, благоустрою вулиць, єдиної схеми зовнішнього освітлення вулиць тощо. Окрім того, відповідно до рекомендацій УЄФА щодо проведення чемпіонату Європи з футболу, пріоритетне право на розміщення реклами в 1,5-кілометровій зоні навколо НСК «Олімпійський» буде надано винятково міжнародним спонсорам УЄФА. Відповідно до зазначеного документа, місто безкоштовно надасть УЄФА на правах соціальної реклами 448 місць для розміщення реклами турніру.
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини