Топ Новини

ВООЗ має намір заборонити рекламу нездорової їжі

14 січня 2011 в 12:30
Європейське бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) пропонує заборонити агресивну рекламу шкідливих для дітей продуктів харчування, особливо з високим вмістом жирів, цукру і солі. Досвід показує, що телевізійна реклама впливає на переваги дітей і вибір їхніх батьків. Про це повідомляє Центр новин ООН.
Європейське бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) пропонує заборонити агресивну рекламу шкідливих для дітей продуктів харчування, особливо з високим вмістом жирів, цукру і солі. Досвід показує, що телевізійна реклама впливає на переваги дітей і вибір їхніх батьків. Про це повідомляє Центр новин ООН. Одним із наслідків такого роду реклами є непомірне споживання дітьми шкідливих для їхнього здоров'я продуктів харчування, що все частіше призводить до ожиріння дітей і підлітків. На сьогоднішній день 22 мільйона дітей у світі страждають від ожиріння. У Європі від надмірної ваги страждає один із чотирьох школярів у віці від 6 до 9 років. Ця глобальна проблема все ширше охоплює країни з низьким і середнім рівнем доходів, особливо їх міські райони. Для того, щоб продати продукцію, до реклами залучають знаменитостей, улюблені дитячі символи героїв, особливо яскраві упаковки. Всі ці хитрощі мають величезний вплив на дітей і сім'ї в цілому і сприяють тому, що вони купують шкідливі продукти. ВООЗ пропонує захистити дітей від такої комерційної реклами висококалорійних продуктів харчування і напоїв. Вона представила 12 рекомендацій щодо реклами харчування для дітей.
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини