Топ Новини

Мережі "Алло" і "Мобілочка" об'єднуються

18 квітня 2013 в 10:39

У разі об'єднання мережі будуть контролювати більшу частину всього роздрібного ринку телекомунікаційних пристроїв.

mobile_mob__telefon_5.jpg
Андрій Товстиженко, ZN.UA

Відразу декілька учасників ринку побутової техніки та електроніки розповіли про те, що власники стільникових мереж "Мобілочка" і "Алло" вирішили об'єднати компанії.

На ринку стільникового ритейлу готується найбільша угода за весь час його існування. Мережі "Алло" і "Мобілочка" досягли принципової домовленості про об'єднання бізнесів. Таким чином, на ринку роздрібної торгівлі мобільними пристроями з'явиться гравець з ринковою часткою близько 65%.

Новину про об'єднання співробітникам обох мереж повідомили у вівторок. Проте поки незрозуміло, буде це злиття, чи придбання "Мобілочки" мережею "Алло". Всі операційні та управлінські питання будуть вирішуватися в найближчому майбутньому.

"Переговори між власниками ще активно ведуться. Розглядаються два варіанти - як купівля, так і об'єднання", - говорить джерело в одному з найбільших вендорів. Сума угоди не розголошується, пише "Коммерсант-Украина".

У прес-службі "Мобілочка" підтвердили факт об'єднання, відмовившись від подальших коментарів. Мережа входить у Mobile Synergy Group, була заснована Костянтином Письмаком, Тарасом Сердюком і Леонідом Лапідусом в 2004 році. За даними учасників ринку, Сердюк вийшов зі складу акціонерів в 2009 році, продавши свою частку Письмаку, якій належить більше 50% мережі, яка поєднує 417 магазинів у 149 містах. Фінансові показники компанія не розкриває.

Мережа "Алло" була створена у 1998 році у Дніпропетровську Григорієм і Дмитром Деревицькими. За даними сайту компанії, мережа об'єднує понад 500 магазинів "Алло" в 130 містах. Фінансові показники не розкриваються.

Зараз мережі практично не відрізняються за форматом та ціновою політикою, відзначають учасники ринку.

За словами маркетолога однієї з великих мереж побутової техніки і електроніки, торік роздрібний продаж "Алло" були вище, ніж "Мобілочка". "При цьому управлінська команда "Мобілочка" більш ефективна",- зазначає співрозмовник.

Учасники ринку відзначають, що при об'єднанні мереж найвигідніше залишити працювати на ринку обидва бренди - "Алло" і "Мобілочку", оскільки витрати компаній на просування брендів були практично рівнозначні, а впізнаваність вивіски одного і другого дуже висока серед населення України.

Зараз частка "Алло" і "Мобілочка" серед магазинів, основним видом товарів яких є мобільні телефони,- так званий мобільний ритейл - становить близько 60%. За ними з великим відривом йде мережа ringoo з 303 магазинами.

"У разі об'єднання мережі будуть контролювати більше 25% роздрібного ринку телекомунікаційних пристроїв. Вони, наприклад, будуть контролювати до 80% продажів продукції Nokia в Україні",- відзначає джерело в одному з найбільших вендорів.

Читайте також:

Мобільні телефони вже є у 90% українців

Річний прибуток ринку зв'язку в Україні перевищив 60 млрд грн

Українці стали рідше користуватися ПК, віддають перевагу смартфонам і нетбукам

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини