Топ Новини

ФДМ планує змінити склад наглядової ради "Луганськтепловозу"

14 січня 2011 в 12:24
Фонд держмайна України планує на зборах акціонерів холдингової компанії "Луганськтепловоз", що призначені на 26 листопада, ініціювати зміну складу наглядової ради. Про це 22 листопада повідомив журналістам голова ФДМ Олександр Рябченко.
ryabchenko.jpg
segodnya.ua
Фонд держмайна України планує на зборах акціонерів холдингової компанії "Луганськтепловоз", що призначені на 26 листопада, ініціювати зміну складу наглядової ради. Про це 22 листопада повідомив журналістам голова ФДМ Олександр Рябченко. Водночас чиновник зазначив, що не бачить причин для звільнення голови правління холдингу, "але це рішення має приймати уряд". Рябченко нагадав, що на  даний час 76% акцій "Луганськтепловозу" знаходиться у власності держави. До порядку денного зборів майбутнього акціонерів внесені питання заміни правління одноосібним виконавчим органом - генеральний директор, а також про відкликання/обрання наглядової ради і ревізійної комісії, про розподіл прибутку (або порядок погашення збитків) за 2007-2009 роки, затвердження нормативів розподілу прибутку за 2010 рік, а також питання реорганізації товариства відповідно до нового законодавства. НС компанії складається з шести членів і голови, в тому числі трьох представників російського "Трансмашхолдингу", а також глави українського представництва ТМХ Олега Волошинського. Очолює наглядову раду ХК "Луганськтепловоз" генеральний директор ТОВ "Український промислово-транспортний союз" Олександр Сарбаш. Нагадаємо, ЗАТ "УК 'Брянський машинобудівний завод'" (входить до складу найбільшого російського виробника залізничного рухомого складу - "Трансмашхолдингу") виграло відкритий конкурс з продажу 76% акцій "Луганськтепловозу" 15 червня 2010 року, запропонувавши за пакет 410 млн грн при стартовій ціною 400 млн грн. Водночас кошти за пакет так і не були перераховані покупцем, що призвело  до судового рішення про розірвання договору купівлі-продажу. Раніше, в 2007 році, ФДМ вже визнавав КК БМЗ переможцем такого ж відкритого конкурсу. Тоді російська компанія заплатила за пакет 292,505 мільйона гривень при стартовій ціні 292 мільйони гривень. Проте українські ВАТ «Дніпровагонмаш» (основний акціонер - група «ТАС») і ВАТ «Марганецький ГЗК» (контролюється групою «Приват»), не допущені до конкурсу, домоглися судових рішень про недійсність договору купівлі-продажу. У листопаді 2009 року пакет акцій був списаний з рахунку КК БМЗ і повернутий на рахунок ФДМ. "Луганськтепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, дизель-і електропоїзди, трамваї, поворотні кола, запчастини для залізничного транспорту. Основні замовники - "Укрзалізниця" і Російські залізниці. У січні-вересні компанія скоротила чистий збиток майже в шість разів у порівнянні з тим же періодом 2009 року - до 20,9 млн грн та збільшила чистий дохід від реалізації продукції на 33,7% - до 541 540 000 грн. За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
1 коментар
  • Паранонік 17 января, 19:10 Сегодня у Украины только два пути. Один- назад в СССР под новой вывеской, а второй- в Европу. Кто бы там что ни говорил, однако курс на ассоциацию а затем и вступление в ЕС – это по сути отказ от Евразийского путинского союза. Осенью Еврокомиссия хочет подписать соглашения об ассоциации с Украиной, Молдавией, Грузией и Арменией. Это значит, что Европа бросает прямой вызов кремлевским планам по интеграции постсоветского пространства. Это означает что у нашей страны, у ее руководства и у демократических сил есть всего десять месяцев в запасе, не больше. Сумеем устоять перед натиском прокремлевских сил- значит, будущее у этой страны есть. Не сумеем - значит, проект «Украина» придется закрыть. Відповісти Цитувати Поскаржитись
Loading...
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини