Топ Новини

Банкіри обіцяють усіляко сприяти малому та середньому бізнесу

14 січня 2011 в 12:27
Банки починають розуміти, що конкурувати за мізерну частку платоспроможних позичальників-підприємців, нескінченно знижуючи ставки за кредитами, - не дуже перспективно. Наразі, повідомляють банкіри, вони розглядають можливість починати кредитувати малий бізнес ще на стадії його «зародження».
business_znua.jpg
Андрій Товстиженко, DT.UA
Банки починають розуміти, що конкурувати за мізерну частку платоспроможних позичальників-підприємців, нескінченно знижуючи ставки за кредитами, - не дуже перспективно. Наразі, повідомляють банкіри, вони розглядають можливість починати кредитувати малий бізнес ще на стадії його «зародження». «Можна піти шляхом підтримки тієї людини, яка ще не стала підприємцем. Або ще не виросла  до того рівня бізнесу, який вже цікавий банку», - вважає директор Центру підтримки та розвитку підприємництва «OTP Bank» Богдан Ропотілов. На його думку, потрібно розвивати конкурентне середовище таким чином, щоб підприємців самозайнятих чи підприємців, які тримають середній або малий бізнес було 5-15%, а 30-60%. Так, для розвитку малого підприємництва банки вже створюють спеціальні центри - інформаційного, юридичного, фінансового, правового консалтингу. «Ми клієнта готові проконсультувати, ми готові зробити все, щоб видати йому кредит, ми готові надати йому різні консультації і розповісти, як правильно цей бізнес робити. І це, по суті, є роботою банку, - говорить банкір. - Ми навіть готові йти по шляху створення безкоштовних юридичних консультацій для всіх. Причому для того, щоб підприємець міг це зробити анонімно, він може зателефонувати на номер інформаційного центру та отримати протягом доби відповідь на будь-яке запитання з банківського, фінансового, господарського права. Підприємець може зайти на сайт банку, поставити питання і анонімно отримати відповідь на будь-яке питання, що стосується цих галузей права. Ця ініціатива вже працює». Банкіри хочуть, щоб на рівні регіону існувала хоч якась інформаційна підтримка для потенційних дрібних клієнтів, щоб, за словами директора регіонального центру банку «Форум» Юрія Харчука, «вони хоча б знали, куди і за чим звертатися». На жаль, навіть підходи підприємців до організації бізнесу часто не витримують критики, нарікають банкіри: «- Економічна база їх досить слабка. Доводиться з ними працювати безпосередньо, тому що вони не вміють сформувати навіть простий і елементарний бізнес-план», - скаржиться пан Харчук.
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.90
EUR 27.56
Останні новини