АМКУ «прокинувся» і вирішив покарати «гречаного» монополіста

23 травня 2011 в 07:44
Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.
8-7-grechka.jpg
Андрій Товстиженко, DT.UA

Як встанов АМКУ, виробник гречки реалізовував продукцію за економічно необґрунтованими оптово-відпускними цінами протягом липня-вересня 2010 року.

Зокрема, йдеться про гречку торгових марок «Хуторок», «Хіт-продукт №1», «Хуторянка», «Золотий врожай», «Хуторок панський», «Панська нива» та «ARO», що постачалася в торговельні мережі Дніпропетровської області.

Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.

ТОВ «Рідний продукт» визнало порушення, зобов’язалося сплатити штраф до державного бюджету та дотримуватися вимог конкуренційного законодавства в подальшому.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини