Влада США звинуватила екс-юриста Apple в торгівлі акціями компанії

Поділитися
Влада США звинуватила екс-юриста Apple в торгівлі акціями компанії
Левофф працював в Apple з 2008 року, а з 2013 по 2018 роки він очолював відділ корпоративного права.

Влада США звинуватили колишнього юриста Apple Джина Левоффа в інсайдерській торгівлі, нібито він використовував внутрішньокорпоративну інформацію для торгівлі акціями компанії, повідомляє CNBC з посиланням на прес-реліз адвоката обвинуваченого.

Він звинувачується в шести епізодах шахрайства з цінними паперами та шести епізодах шахрайства з використанням електронних засобів. За кожен епізод юрист може отримати до 20 років позбавлення волі і штраф.

В обвинувальному висновку зазначено, що Левофф використав внутрішню інформацію Apple, зокрема, фінансові результати до їх публікації, для торгівлі акціями компанії.

Наголошується, що юрист заробив близько 227 тисяч доларів на одних акціях і уникнув втрат 377 тисяч доларах на інших.

Наприклад, коли Левофф дізнавався, що Apple отримала значний прибуток за фінансовий квартал, то купував акції. Коли ж новини доходили до фінансового ринку, юрист реалізовував акції з прибутком для себе.

Варто відзначити, що Левофф був одним з провідних юристів Apple. Він почав роботу в компанії в 2008 році, був старшим директором з корпоративного права з 2013 по 2018 рік. Операції, зазначені в обвинувальному висновку, відбулися в період з 2011 по 2016 рік.

Згідно посадової інструкції, Левофф стежив за тим, щоб співробітники компанії не займалися інсайдерською торгівлею.

У лютому 2018 року комісія з цінних паперів і бірж США почала проти Левоффа цивільну справу.

Варто відзначити, що Apple втратив свої позиції в рейтингу брендів, які віддають перевагу китайські користувачі. Згідно думку експертів ринку, це пов'язано з тривалою торговельною війною США та Китаю.

За даними звіту консалтингової компанії Prophet, за рік Apple опустилася з 11-го на 24-е місце в рейтингу провідних брендів в Китаї.

У рамках дослідження, в якому брали участь жителі великих китайських міст, експерти оцінили 258 брендів в 27 категоріях. Вони опитали 13 500 китайців, запропонувавши їм оцінити надійність і актуальність різних брендів. Отримані результати показали, що китайські споживачі стали холодніше ставитися до деяким американським брендам.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі