У Німеччині відкрився автобан для електровантажівок

Поділитися
У Німеччині відкрився автобан для електровантажівок Вантажівка на електричній тязі - спаситель природи © reddit.com
Поки що це 14 кілометрів дороги для вантажівок, оснащених електроприводом і струмоприймачем.

У Німеччині 7 травня відкрився перший електричний автобан. Поки що це буде траса для вантажних автомобілів. Крім того, тут будуть здійснюватися постійні спостереження за тим, як себе ведуть фури, оснащені електродвигуном, повідомляє Deutsche Welle.

По 14-кілометровому відрізку шляху на трасі A5 між Вайтерштадте і Мерфельден по кілька разів на день будуть проїжджати електровантажівки різних компаній. До середини 2020 року планується вивести на випробувальну трасу п'ять фур на дизелі, оснащених додатковим електродвигуном.

У реалізації цього проекту задіяні технічний університет Дармштадта та компанії Siemens Mobility і ENTEGA. Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво конструкції з підвісними електромережами 14,6 млн євро. На випробування електричного автобану, яке має продовжитися до кінця 2022 року, призначені додатково 15,3 млн євро. До теперішнього часу відомство виділило на розробку електровантажівок понад 70 млн євро.

Раніше випробування електровантажівок проходили на приватних дорогах, розповіла представник міністерства Рита Шварцелюр-Зутер. За її словами, в майбутньому планується побудувати підвісні мережі ще на двох відрізках автобанів - в землі Шлезвіг-Гольштейн та Баден-Вюртемберг. "Вантажівки з електроприводом і струмоприймачем - це особливо ефективне рішення на шляху до нешкідливих для навколишнього середовища вантажоперевезень", - підкреслила вона.

Раніше повідомлялося, що попит на електромобілі в Україні виріс в 2,5 рази. При цьому українці воліють купувати автомобілі, які вже були у використанні. Імпорт б/у електромобілів становить 88%.

Міністерство інфраструктури України обіцяє в найближче десятиліття забезпечити прискорене зростання різноманітного електричного транспорту. Читайте докладніше в статті Дениса Лавнікевича "Електротранспорт України: можливості співробітництва" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі