У Німеччині розпочався наймасштабніший судовий процес проти Volkswagen

Поділитися
У Німеччині розпочався наймасштабніший судовий процес проти Volkswagen © Facebook/volkswagen
Це перша в Німеччині колективна скарга проти Volkswagen, яка пов'язана з "дизельним скандалом". До позову приєдналися близько чотирьохсот тисяч автовласників Німеччини.

Вперше проти німецького автоконцерну, висунули колективний позов більше 470 тисяч власників дизельних автомобілів марки Volkswagen. Власникам належить компенсація за продаж автомобілів, на основі неправдивих даних про викиди, повідомляє BBC.

Автовласники хочуть довести, що концерн за допомогою маніпуляцій з програмним забезпеченням навмисно шкодив покупцям. В самій компанії не бачать підстав виплачувати будь-якого відшкодування, аргументуючи це тим, що покупці використовували їх автомобілі як постійні транспортні засоби.

Скандал вже обійшовся в 30 мільярдів євро. Суд у справі у Вольфсбурзі, ймовірно, триватиме кілька років.

Раніше такі прецеденти вже траплялися в США і Австралії. Зокрема, у США скандал виник на тлі розслідування проти кампанії, в ході якої було встановлено, що у 2006 році Volkswagen почав розробку нового дизельного двигуна, який за своїми показниками повинен був відповідати найжорсткішим екологічним вимогам, які почали діяти в Америці з 2007 року. Але, з часом з'ясувалося, що інженери німецького автоконсерна не змогли досягти таких параметрів при створенні нового двигуна, тому вони пішли на хитрість. В результаті, Volkswagen був змушений відшкодувати американським власникам автомобілів штраф понад 25 мільярдів євро. Враховуючи судовий прецедент у США, аналогічну претензію до виробника зараз пред'явили і самі німці, вимагаючи аналогічне відшкодування збитків за заподіяну їм шкоду.

В Австралії компанія виплатить 78 мільйонів євро в якості компенсації власникам.

минулого тижня з'ясувалося, що троє нинішніх і колишніх керівників Volkswagen були звинувачені в маніпулюванні ринком у зв'язку зі скандалом з викидами дизельного палива. Німецький прокурор стверджує, що виконавчий директор Герберт Дисс, голова Ганс Дітер Петш і екс-бос Мартін Вінтеркорн не повідомили інвесторам про фінансові наслідки.

У 2015 році компанія офіційно визнала, що використовувала нелегальне програмне забезпечення для перевірки на викиди.

За словами бізнес аналітика Тео Лаггета, це не найбільша проблема для Volkswagen прямо зараз.

"Якщо немає законодавчого врегулювання, юридичний процес може зайняти кілька років - автоконцерн очікує, що він займе як мінімум чотири роки. Навіть якщо вони виграють, власникам автомобілів доведеться повернутися в суд, щоб отримати компенсацію", - уточнив він.

Між тим, голова і виконавчий директор VW борються з кримінальними звинуваченнями в передбачуваних маніпуляціях на ринку, пов'язаних з дизельним скандалом.

Компанія Volkswagen стикається з можливістю великих штрафів з боку ЄС, після того, як його звинуватили у змові з іншими виробниками за затримку впровадження технології контролю викидів.

Також повідомлялося, що Volkswagen виплатить 5 тисяч євро кожному потерпілому від "дизельного" скандалу. Крім виплати компенсації, компанія зобов'язується взяти на себе витрати по переобладнанню автомобілів з незаконним програмним забезпеченням. У тих випадках, коли це технічно неможливо, автоконцерн повинен викупити такі машини. В Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів.

Докладніше читайте в лонгриде DT.UA – "Що добре для Volkswagen, погано для Німеччини?".

Поділитися
Підготував/ла Стажер
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі