Міхалков і Кончаловський попросили у Путіна мільярд рублів на створення конкурента McDonald's

Поділитися
Міхалков і Кончаловський попросили у Путіна мільярд рублів на створення конкурента McDonald's Міхалков попросив Путіна допомогти створити конкурента mcdonald's © Русская Служба Новостей
Меню в кафе "Їмо вдома!", як відзначають автори проекту, на 30-40% буде складатися з регіональних продуктів. .

Кінорежисер Микита Міхалков та його брат, режисер Андрій Кончаловський звернулися листом до президента РФ Володимира Путіна з проханням допомогти у створенні нової мережі ресторанів швидкого харчування, які склали б конкуренцію західним фастфудам, зокрема McDonald's. На реалізацію проекту вони попросили 971,8 млн рублів, пише видання "Коммерсантъ".

В результаті Володимир Путін доручив уряду вивчити пропозицію.

Кафе-кулінарії під брендом "Їмо вдома!", що належить дружині Кончаловського - актрисі і телеведучій Юлії Висоцькій, планують зробити у форматі невеликих магазинів, суміщених з кафе.

"Мета даного проекту - сприяти імпортозаміщенню та створенню альтернативи західним мережам фаст-фуду", - пояснюють свої ідею автори, відзначаючи, що приготування страв буде відбуватися на регіональних фабриках-кухнях, а меню на 30-40% буде складатися з регіональних продуктів.

Перші фабрики-кухні, кафе і кулінарії планують реалізувати в Московській і Калузької областях. Одним із завдань фабрик-кухонь автори ідеї називають постачання харчуванням соціальні установи, у тому числі дитячих будинків та інтернатів.

На поточний момент телеведуча Юлія Висоцька вже володіє двома ресторанами в Москві: Food Embassy (середній чек від 900 грн) і "Юліна кухня" (середній чек від 675 грн). Також під брендом "Їмо вдома!" виробляються заморожені овочеві та ягідні суміші. Крім того, створений Висоцької інтернет-магазин по продажу товарів для кухні має аналогічну назву.

Читайте також: Путін зробив так, щоб Росії без нього небуло – Le Monde

У найбільшій в Росії іноземної мережі фаст-фуду McDonald's не бояться конкурентів і вважають появу нових точок громадського харчування відмінною бізнес-ідеєю.

"Конкуренції всіх уже навчив McDonald's: в радіусі 3 км від його ресторану не має сенсу відкривати бюджетну точку харчування", - зазначив гендиректор мережі "Теремок" Михайло Гончаров.

Поділитися
Підготував/ла Лесь Димань
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі