Діти і підлітки стають жертвами інтернет-реклами шкідливих продуктів: дослідження ООН

Поділитися
Діти і підлітки стають жертвами інтернет-реклами шкідливих продуктів: дослідження ООН Кількість дітей і підлітків, що страждають на ожиріння, зросла в 11 разів з 11 мільйонів в 1975 році до 124 мільйонів в 2016 році © Гастроном
Маркетингові кампанії досліджують смаки дітей і підлітків і продають дані великим корпораціям.

Діти і підлітки щодня піддаються бомбардуванням в соціальних мережах, які рекламують шкідливі продукти від фаст-фуду до тютюну і алкоголю. Про це йдеться у звіті ООН під назвою "Майбутнє за дітьми світу?", який був випущений комісією з більш ніж 40 експертів, скликаній Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ), ЮНІСЕФ та медичним журналом The Lancet.

Рекламодавці продають дані про дітей, отримані з електронних ігор, глобальних технологічних гігантів, повідомив провідний автор звіту професор глобальної охорони здоров'я і сталого розвитку в Лондонському університетському коледжі Ентоні Костелло, передає Reuters.

"Діти мають право не піддаватися щоденному бомбардуванню своїх телефонів рекламою або розкраданням даних", - сказав Костелло.

"Глобальна шкідлива реклама орієнтована на дітей, особливо навколо речей, які будуть впливати на їх розвиток і здоров'я - таких, як реклама цукру, фаст-фуду, тютюну, алкоголю, азартних ігор", - сказав Костелло на брифінгу.

У деяких країнах діти бачать до 30 000 телевізійних рекламних роликів на рік, у той час як у Сполучених Штатах зростає вплив реклами вейпінгу на молодих людей. У Бразилії, Китаї, Індії та Нігерії дві третини опитаних у віці від 5 до 6 років могли ідентифікувати як мінімум один логотип сигаретного бренду.

За словами Костелло, багато ігр "насправді зроблені рекламними компаніями, які потім будуть продавати всі дані цих дітей без дозволу великим (технологічним) компаніям ...".

У доповіді йдеться, що діти піддаються комерційному маркетингу, який пов'язаний з купівлею нездорової їжі. Кількість дітей і підлітків, що страждають на ожиріння, зросла в 11 разів з 11 мільйонів в 1975 році до 124 мільйонів в 2016 році.

У жовтні 2016 року ВООЗ заявила, що уряди повинні оподатковувати солодкі напої для боротьби з глобальними епідеміями ожиріння і діабету, рекомендації, які галузь в той час назвала "дискримінаційними" і "недоведеними".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі