ЗМІ підрахували, які телеканали отримали гроші політиків: інфографіка

Поділитися
ЗМІ підрахували, які телеканали отримали гроші політиків: інфографіка Названі найбільш популярні у політиків телеканали
Два канали перевищили квоту на розміщення виборчої агітації.

Лідерами з розміщення політичної реклами на телебаченні під час поточної виборчої кампанії сталі партії "Блок Петра Порошенка "Солідарність"" і "УКРОП", при цьому найбільшою популярністю у політсил користуються канали "Інтер" (22% від усієї реклами), "СТБ" (19%) і "1+1" (18%), повідомляє видання ЛІГА.net.

Практично всі політичні сили використовують в якості рекламних майданчиків одночасно кілька всеукраїнських телеканалів. Виняток становить партія "Відродження", яка розмістила всю рекламу на "1+1".

Чинний мер Києва, а також кандидат на посаду столичного міського голови Віталій Кличко рекламує себе виключно на каналах групи StarLightMedia. 69% його промоції ротировалось на "СТБ", ще 31% - на ICTV.

"Опозиційний блок" і партія "Нові обличчя" у якості основного рекламного майданчика використовують телеканал "Інтер", на якому розміщені відповідно 52% і 80% телереклами цих політичних сил.

ЛігаБізнесінформ

Особливістю поточної виборчої кампанії є відсутність зобов'язання телеканалів публікувати розцінки на розміщення політичної реклами. У прийнятому у вересні 2015-го законі про вибори міститься лише вимога про обов'язкове встановлення тарифів на розміщення політичної реклами виходячи з вартості комерційної реклами за попередні три квартали. У сейлз-хаусах стверджують, що вартість розміщення політагітації відносно минулого року не змінилася, так як ціни на комерційну рекламу не переглядалися.

За даними агентства ZenitOptimedia, нинішня кампанія менш активна, ніж минулорічні вибори у Верховну Раду. Зараз продано майже вдвічі менше рейтингів. Це пов'язано зі зниженням квоти на політичну рекламу з 20% до 15%, а також з високою наповнюваністю комерційних блоків. За даними, наданих компаніями, ціна за секунду телевізійної реклами у вечірній час коливається від 816 до 2040 гривень.

У той же час відзначається, що в середині жовтня канали "Інтер" і ICTV перевищили тимчасові квоти на розміщення політичної реклами.

ЛігаБізнесінформ

Також в дослідження вказується на той факт, що в середині жовтня кількість політичної реклами в ефірі всеукраїнських телеканалів перевищила кількість неполітичною, а соціальні ролики практично повністю зникли з екранів.

ЛігаБізнесінформ

Читайте також: БПП не зніматиме кандидатуру Соболєва на виборах у Києві

Оглядач ZN.UA Інна Ведерникова у своєму матеріалі "Дванадцять друзів промОушену", присвяченій аналізу передвиборчої кампанії в Києві, зазначає, що більшість претендентів спекулюють загальнонаціональними проблемами, забувши, що борються не за крісло президента, а за стільці мерів, не за мандати парламентаріїв, а за право засідати в місцевих радах.

"Залишається загадкою, яким чином майбутній міський голова Х зможе "пробити" створення професійної армії, а кандидат в депутати Київради Y умудриться забезпечити підписання більш вигідного контракту з МВФ?", − задає риторичне запитання автор публікації.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі