Кампанію партії Ляшка і "Опозиційного блоку" веде одна людина - ЗМІ

Поділитися
Кампанію партії Ляшка і "Опозиційного блоку" веде одна людина - ЗМІ Кампанію партії Ляшка і "Опозиційного блоку" веде одна людина
Напередодні виборів ЗМІ підрахували, скільки політики витрачають на політтехнологів і рекламні кампанії.

Основні політичні сили, які за соцопитуваннями,повинні пройти в парламент на виборах, ведуть вже звичні політтехнологи, а перші 18 днів ТБ-агітації коштували кожній політсилі не менше мільйона доларів.

Кампанію блоку Петра Порошенка веде Ігор Гринів. Орієнтовні витрати на агітацію на телебаченні, якщо припустити, що партії купують рекламу за прайсовими цінами на ТБ, коштують 1,8 мільйонів доларів, пише Ліга.net.

Гринів сам йде за списком блоку Порошенка під 14 номером. У 2006 році він керував кампанією Кличка, з липня працює заступником глави АП.

Передвиборну кампанію Радикальної Партії Ляшка, а також "Опозиційного блоку" веде відомий російський політтехнолог, який давно співпрацює з Сергієм Льовочкіним - Ігор Шувалов, зазначає видання.

У проекті Ляшка він займається стратегією кампанії, а штабом керує екс-лідер "Пори" і "друг відомих лижних інструкторів" Владислав Каськів. Його помічники ситуацію не коментують.

За оцінками видання, витрати на агітацію за перші 18 днів "Опозиційного блоку" становили 1,5 мільйона доларів, а Радикальної партії 0,5 мільйона доларів.

"Народному фронту" вести кампанію допомагає Сергій Гайдай. На агітацію на телебаченні за перші 18 днів кампанії витрачено 3,3 мільйона доларів.

Гайдай є автором логотипу "Народного фронту", він є автором ідеї з прив'язкою голосування за "Народний фронт" до майбутнього прем'єрства Яценюка.

Кампанією "Батьківщини" займаються нинішній депутат Олександр Абдуллін і російський політтехнолог Олексій Ситніков, який співпрацює з Тимошенко з 2007 року. Витрати на рекламу за перші 18 днів кампанії склали 2,3 мільйона доларів.

Кампанією "Самопомочі" керує сам Андрій Садовий. За перші 18 днів на ТБ-Агітацію пішло 0,4 мільйона доларів.

Кампанію "Сильної України" веде Микола Гастелло. На агітацію по ТБ партія Сергія Тігіпка за перші 18 днів витратила 1,2 мільйона доларів. Як стверджує видання з посиланням на джерела, Гастелло був "нав'язаний" Тігіпко, як "пропозиція, від якої не можна відмовитися". У 2012 році він консультував проект Наталії Королевської.

Нагадаємо, за результатами опитування, проведеного фондом Демократичні ініціативи спільно з КМІС, на дострокових виборах у Раду проходять Блок Петра Порошенка, Радикальна партія Ляшка, "Народний фронт", "Самопоміч", "Батьківщина" і, можливо, "Сильна Україна" і "Опозиційний блок".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі