Парламентська кампанія відзначилась суттєвим збільшенням джинси в онлайн-медіа – ІМІ

Поділитися
Парламентська кампанія відзначилась суттєвим збільшенням джинси в онлайн-медіа – ІМІ Чим ближче до виборів, тим більше джинси © Детектор Медіа
Її кількість вдвічі перебільшила показники, отримані під час моніторингу президентської.

Кількість політичної джинси у популярних інтернет-медіа під час парламентської передвиборчої кампанії збільшилася більш ніж вдвічі порівняно з президентською, свідчать результати трьох хвиль моніторингу громадської організації "Інститут масової інформації".

Так, за три хвилі моніторингу (п'ять діб кожна) під час президентської кампанії було зафіксовано 414 матеріалів з ознаками замовлення, а за такий самий період парламентської – уже 849. При цьому лише 3,5% з них були марковані як рекламні, проте і це маркування не відповідало закону "Про рекламу".

Лідером за кількістю джинси став "112 Україна" - 249 матеріалів за 15 днів моніторингу, пік публікації замовних матеріалів припав на кінець червня. Найактивніше ресурс підтримував "Опозиційну платформу-За життя".

На другому місці опинився сайт "Обозреватель" - 115 матеріалів за 15 днів моніторингу, пік публікації замовних матеріалів припав на початок липня. Певного фаворита замовних матеріалів "Обозреватель" немає, підтримує і Юлію Тимошенко, і Петра Порошенка, і "Опозиційний блок", і Анатолія Гриценка.

Третім найбільшим поширювачем джинси став сайт Znaj.ua – 114 матеріалів за 15 днів моніторингу, пік публікації замовних матеріалів припав на кінець червня. На початку місяця сайт особливо активно підтримував президента Володимира Зеленського, однак наприкінці долю підтримки отримала й "Опозиційна платформа-За життя".

Практично не поступається ним Newsone – 111 матеріалів за 15 днів моніторинга. Свою підтримку сайт надавав передусім партії, з якою пов'язують його власників – "Опозиційній платформі-За життя".

ІМІ

Не зафіксовано жодних замовних матеріалів на сайтах "Українська правда", "Ліга" та "Новое время".

Дослідження проводили 3-7 червня (перша хвиля), 24-28 червня (друга хвиля) та 8-12 липня (третя хвиля) 2019 року в 13 популярних інтернет-медіа, повна вибірка становила понад 15 тисяч новин.

Як повідомлялося, "Дзеркало Тижня" потрапило до переліку лідерів дотримання журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу онлайн-ЗМІ, здійсненого громадською організацією "Інститут масової інформації". В організації зазначили, що ЗМІ оцінювалися за 12 критеріями.

Медіа отримувало бал за кожну з категорій. До переліку увійшли ЗМІ, що набрали щонайменше дев'ять балів: "Дзеркало Тижня", Liga.net, "Українська правда", "Укрінформ", "Новое время", "Радіо Свобода", "Український тиждень", "Слово і діло", "Українські національні новини", "Громадське телебачення".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі