"Батьківщині" і "Опозиційному блоку" вибори обійшлися дорожче 100 млн грн

Поділитися
"Батьківщині" і "Опозиційному блоку" вибори обійшлися дорожче 100 млн грн Найдорожче вибори обійшлися "Батьківщині" © Ольга Кононенко, ZN.UA
Найбільший виборчий фонд на виборах був у партії "Батьківщина" - 109,4 млн грн, найменший в Об'єднанні "Самопоміч" - 27,4 млн грн.

В аналізі остаточних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів політичних партій, затверджених постановою ЦВК, йдеться про ціну виборів для кожної політсили, що пройшла у Верховну Раду.

Зокрема, виборчий фонд "Батьківщини" склав 109,4 млн грн, з яких 107,4 млн грн склали добровільні внески фізичних осіб. Згідно зі звітом, за період з 24 вересня по 29 жовтня партія витратила 96,3 млн грн на оплату ефірного часу на телебаченні, 3,1 млн грн - на радіо, 3,3 млн грн - на виготовлення плакатів, листівок і інших друкованих агітаційних матеріалів.

На другому місці за розміром виборчого фонду - партія "Опозиційний блок", яка витратила на передвиборчу кампанію 106,4 млн грн, з них 12,9 млн грн - добровільні внески. Зокрема, понад 100 млн грн партія витратила на використання ЗМІ, в тому числі, на оплату ефірного часу на телебаченні - 93,2 млн. грн., 5,6 млн грн - на радіо, 1,3 млн грн - на публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ.

Виборчий фонд "Блоку Петра Порошенко" склав 97,4 млн грн, це виключно власні кошти партії, говориться в звіті. Зокрема, витрати на використання ЗМІ: оплата ефірного часу на телебаченні - 81,2 млн грн, на радіо - 5 млн грн, на виготовлення плакатів, листівок і інших друкованих агітаційних матеріалів - 1,9 млн грн.

Читайте також: У Порошенка хочуть провести місцеві вибори після змін до Конституції

У свою чергу, виборчий фонд "Народного фронту" склав 93,6 млн грн, з яких добровільні внески склали 1,3 млн грн. Згідно зі звітом, 76 млн грн партія витратила на рекламу на телебаченні та радіо, зокрема, на оплату ефірного часу на телебаченні - 71,7 млн грн, на радіо - 4,3 млн грн, на розміщення агітматеріалів у друкованих ЗМІ - 15,5 тис. грн.

Виборчий фонд "Радикальної партії" склав 73,3 млн грн, 3,4 млн грн з яких склали добровільні внески фізичних осіб. З них на оплату ефірного часу на телебаченні витрачено 67,4 млн грн, понад 5 млн грн - на радіо, публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ - 31,3 тис. грн, виготовлення плакатів, листівок і інших друкованих агітаційних матеріалів - 400 тис. грн.

Виборчий фонд Об'єднання "Самопоміч" склав 27,4 млн грн, 3,6 млн грн з яких - добровільні внески. З 29 вересня по 24 жовтня партія витратила на оплату ефірного часу на телебаченні 22,9 млн грн, на радіо - 2 млн грн, на публікування агітаційних матеріалів у друкованих засобах масової інформації - 514,1 тис. грн, виготовлення листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів - 7 тис. грн.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі