Планета, що зіткнулася з Землею, раніше знаходилася на місці Марса

Планета, що зіткнулася з Землею, раніше знаходилася на місці Марса Тейя знаходилася між Землею і Марсом © cybersecurity.ru
Вчені визначили траєкторію планети, яка зіткнулася з Землею.

Дослідники Віденського університету на чолі з Томасом Майнделем визначили траєкторію, за якою рухалась планета Тейя, зіткнення з Землею якої могло послужити причиною утворення Місяця. Результати дослідження вчені направили в Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, а з попередніми даними можна ознайомитися на сайті бібліотеки Корнелльського університету.

Припущення про те, що в Сонячній системі раніше існувала ще одна планета, близька своїми розмірами і масою Марсу, засноване на тому, що Місяць за своїм ізотопним складом близький до Землі, зроблений в основному із "земного" матеріалу, а значить, міг з'явитися лише за уламковим сценарієм його формування. Для цього необхідна наявність планети, розмірів якої повинно було бути достатньо для того, щоб вибити з Землі матеріал, якого вистачило б для утворення Місяця на навколопланетній орбіті.

Для проведення експерименту вчені використовували сценарій "Великого лавірування", за яким формування планет земного типу за орбітою Марса не можливо. Це обмежує район перебування Теї простором між орбітами Марса і Венери. Проаналізувавши всі можливі сценарії руху планети, вчені прийшли до висновку, що найбільш ймовірно, що Тейя раніше була четвертою планетою Сонячної системи.

Раніше повідомлялося, що вчені відкрили систему з п'яти планет земного типу. Астрономи припускають, що вік планет, які входять в цю систему, налічує 11,2 мільярда років. Це відкриття дозволяє припустити, що вік Всесвіту набагато більший, ніж раніше припускали вчені.