Вчені знайшли причину появи тяги до солодкого і алкоголю

Вчені знайшли причину появи тяги до солодкого і алкоголю Вчені визначили область мозку, яка відповідає за тягу до солодкого
Область мозку відповідає за появу згубних звичок і асоційована з хворобою Паркінсона.

Міжнародна група вчених визначила область мозку, яка пов'язана з формуванням згубних звичок, наприклад переїдання, тяги до солодкого і спиртного і пристрасті до азартних ігор, а також асоційована з хворобою Паркінсона, повідомляє MedicalXpress.

"Ми виявили нейронні зв'язки, які "тримають під контролем" імпульсивність. В основі цього контролю лежить нейропептид, на якому ми й зосередилися, меланін-концентруючий гормон. Він грає ключову роль у формуванні апетиту і схильності приймати лікарські препарати", - заявив один з авторів дослідження Скотт Каноскі.

Виявлена дослідниками нейронна мережа формує цей гормон, МСН, який використовується нейронами гіпоталамуса. У ході дослідження вчені провели серію експериментів на щурах, які показали, що імпульсивність відокремлена від почуття голоду. В одному з дослідів щур натискав на важіль, отримуючи частування з високим вмістом жирів і вуглеводів. Гризун міг дістати наступну порцію частування, лише натиснувши важіль через 20 секунд після попереднього натискання. Щур ставав нетерплячии і часто натискав важіль до закінчення часу, скидаючи таймер.

В іншому досліді щури могли вибирати між двома важелями. Натиснувши один важіль, тварина негайно отримувала нагороду, а натискання іншого давало п'ять частувань, але необхідно було прочекати 30-45 секунд. Гризуни воліли користуватися першим важелем.

Вчені виміряли рівні МСН в мозку щурів, а також визначили нейронні зв'язки, які були відповідальні за імпульсивність. Виявилося, що з імпульсивною поведінкою були пов'язані клітини гіпоталамуса, які за допомогою нейропептіда передають сигнали нейронам вентрального гіпокампу, які беруть участь у формуванні емоцій, пам'яті і гальмують контроль.

Раніше група вчених з Великої Британії та Китаю вперше змогла показати нейронну основу зв'язку між депресією і безсонням,виявивши ділянки мозку, які пов'язані з поганим сном, і з депресією. Серед цих ділянок області, пов'язані з прийняттям рішень, роботою пам'яті і свідомості.