Вчені знайшли "неможливу" екзопланету

Вчені знайшли "неможливу" екзопланету Екзопланета розташовується дуже близько до материнської зірки © Популярная механика
Планета розміром майже з Нептун розташовується дуже близько до материнської зірки.

Астрономи виявили незвичайну екзопланету. Її розміри майже досягають розмірів Нептуна, але вона розташовується в області, близькій до своєї зірки. Як повідомляє "Популярная механика", раніше дослідники припускали, що це неможливо.

Планета отримала позначення NGTS-4b, вона на 20% менше Нептуна, але в три рази більша за Землю і в 20 разів важча. Температура її поверхні досягає тисячі градусів Цельсія, а оберт навколо свого світила вона здійснює за 1,3 земних дня.

За словами дослідників, це перша планета таких розмірів, яка була знайдена так близько до зірки, у "нептуновській пустелі". В цьому регіоні об'єкти піддаються сильному випромінювання, що, як передбачалося, означає, що планети не можуть зберегти свою газову атмосферу: у NGTS-4b ж вона, однак, є.

Вчені вважають, що NGTS-4b опинилася в "нептуновській пустелі" нещодавно, протягом останнього мільйона років, або ж планета була настільки великою, що її атмосфера просто досі перебуває в процесі випаровування.

Раніше вчені вивчили нові дані рентгенівської обсерваторії "Чандра" і виявили кільце яскравих джерел рентгенівського випромінювання в галактиці, яка розташовується на відстані 300 мільйонів світлових років від Землі.