Вчені виявили причини порушення пам'яті у кишечнику

Вчені виявили причини порушення пам'яті у кишечнику Вчені виявили зв'язок між мікрофлорою травної системи і мозком
Знищення кишкових бактерій призводить до порушення пам'яті.

Біологи з Центру молекулярної медицини заявили про те, що тривалий прийом антибіотиків, який знищує кишкові бактерії, сповільнює ріст клітин мозку, що, в свою чергу, призводить до порушення пам'яті. Це свідчить про взаємозв'язок між мікрофлорою травної системи і головним мозком. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Cell Reports.

У ході дослідження вчені сім тижнів поїли мишей звичайною водою. Після того, як в воду стали додавати антибіотики, у тварин зменшилася кількість нервових клітин у гіпокампі – частині мозку, яка відповідає за формування емоцій і перехід короткочасної пам'яті в довготривалу. Тести також показали, що у мишей сильно погіршилася пам'ять.