Вчені відтворили алкогольний напій Стародавнього Єгипту

Вчені відтворили алкогольний напій Стародавнього Єгипту В порах посудин були виявлені зразки дріжджів © eurekalert.org
Залишки пива були виявлені на посудинах віком п'ять тисяч років.

Вчені з Єврейського університету Єрусалиму відтворили пиво, яке пили в Стародавньому Єгипті. Як повідомляє EurekAlert!, залишки стародавнього напою були знайдені на глиняному посуді, вік якого оцінюється в п'ять тисяч років.

У ході дослідження вчені проаналізували колонії дріжджів, які були знайдені в порах глиняних посудин, що використовувалися для зберігання пива і медового вина. Посуд датувався періодом правління єгипетського фараона Нармера (приблизно 3000 рік до нашої ери), арамейської царя Газаїла (800 рік до нашої ери) і Неємії (400 рік до нашої ери).

Вченим вдалося виділити і проаналізувати геноми всіх зразків дріжджів. Виявилося, що дріжджі, які використовувалися п'ять тисяч років тому, ідентичні тим, які використовуються в даний час в традиційних африканських пивоварнях.

Потім за допомогою пивоварів дослідники відтворили давній напій. За словами фахівців, він виявився високоякісним та безпечним для вживання.

Раніше археологи виявили в Мехіко вежу з людських черепів, яка належить періоду імперії ацтеків. Дослідники виявили 650 черепів, які були посаджені на вапно, і близько тисячі фрагментів в циліндричній конструкції, яка розташовувалася недалеко від храму Темпл Майор, одного з головних храмів Теночтітлана.