Вчені розповіли про небезпеку популярного знеболюючого

Вчені розповіли про небезпеку популярного знеболюючого Трамадол виявився пов'язаний з ризиком розвитку гіпоглікемії © pixabay.com
Вживання трамадолу призводить до розвитку гіпоглікемії.

Група американських вчених виявила небезпечний побічний ефект від вживання трамадолу – одного з найпопулярніших у світі знеболюючих. Як повідомляють дослідники в статті, опублікованій в Scientific Reports, вживання знеболюючого виявилося пов'язано з ризиком розвитку гіпоглікемії.

У ході дослідження вчені вивчили дані понад 12 мільйонів записів Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів з 2004 по 2019 рік, в яких згадується негативний вплив вживання ліків. Виявилося, що у тих, хто вживав трамадол, ризик розвитку гіпоглікемії був набагато вищим, ніж у пацієнтів, які приймали інші знеболюючі.

Дослідники відзначають, що ризик розвитку гіпоглікемії при застосуванні трамадолу в десятки разів вищий, ніж при вживанні інших опіоїдів, його можна порівняти з метадоном, що застосовуються для лікування героїнової залежності.

Раніше група американських біологів створила бездротовтй пристрій, що блокує больові сигнали до того, як вони надходять у мозок.