Вчені назвали стародавніх людей причиною вимирання мамонтів і шаблезубих тигрів

Вчені назвали стародавніх людей причиною вимирання мамонтів і шаблезубих тигрів Ми з впевненістю заявляємо, що древні тварини вимерли через діяльність людини, а не через кліматичні зміни, вважають вчені
У всіх регіонах, окрім Азії, саме прихід людей збігався зі скороченням популяцій тварин.

Учені вважають, що саме стародавні люди стали причиною вимирання більшості видів гігантських ссавців, таких як мамонти або шаблезубі тигри. Дане дослідження опубліковано в журналі Ecography.

Дослідники вважають, що чисельність популяцій великих ссавців, які коли-небудь населяли нашу планету, стала скорочуватися 80 тисяч років тому. Повністю ж вони вимерли 10 тисяч років тому. Серед зниклих тварин були такі ссавці, як тигри, шерстисті мамонти, шерстисті носороги й гігантські броненосці.

"Ми не знаємо, що саме в діяльності наших предків призвело до вимирання тварин. Можливо, вони вбивали їх, щоб прогодуватися, витісняли із зони проживання. Наш аналіз цього не показує, але ми з впевненістю заявляємо, що древні тварини вимерли через діяльність людини, а не через кліматичні зміни", - повідомили автори дослідження.

Вчені зіставили поява людини в різних регіонах з початком вимирання гігантських ссавців із піками кліматичних змін. З'ясувалося, що у всіх регіонах, окрім Азії, саме прихід людей збігався з скороченням популяцій тварин.