Вчені NASA вважають, що на Марсі в минулому існували озера

Вчені NASA вважають, що на Марсі в минулому існували озера Озера на "червоній планеті" могли існувати протягом тисячоліть
Можливо, водойми на Марсі існували досить довго, щоб на планеті змогло зародитися життя.

Вчені з Національного аерокосмічного агентства США NASA заявили, що на поверхні Марса в минулому протягом тисячоліть існували озера, йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі Science.

Як кажуть дослідники, водою, зокрема, раніше був заповнений кратер Гейл, діаметр якого становить близько 154 км. Вчені прийшли до даних висновків після вивчення інформації, яка була зібрана, в тому числі, за допомогою марсохода Curiosity. Як зазначили в NASA, озера, можливо, існували протягом достатньо тривалого для зародження життя часу.

Один з керівників проекту Curiosity, вчений з Каліфорнійського технологічного інституту Джон Гротзингер заявив, що наявна інформація свідчить про те, що в кратері мало місце відкладення осадових порід на протязі тисячоліть, що підтверджує тривале існування озер. Джерелом води, швидше за все, були дощі або тануть льоди.

"Якщо знайдені свідчення існування озер, то це може бути аргументом на користь наявності життя", - констатував Гротзингер.

Раніше повідомлялося про те, що вчені з Університету Глазго отримала фізичні докази, які можуть допомогти знайти форми життя на Марсі. Дослідники з'ясували, що марсіанський метеорит, який впав у 1911 році в районі єгипетської селом Нахла, містить сліди опала, який створює умови для існування мікробних форм життя.