Міжнародна дослідницька компанія Gemius спільно з IAB Europe опублікувала 3-ю редакцію дослідження Do You CEE про стан інтернет-ринку Центральної та Східної Європи (зокрема, України та Росії) в 2011 році.
Згідно з даними цього звіту, Україна знаходиться на першому місці за динамікою зростання ринку інтернет-реклами з річним темпом понад 59%. Лідером за обсягом цього ринку залишається Росія (понад 1 млрд євро), за нею йдуть Польща і Туреччина. Обсяг українського ринку в минулому році склав близько 42 млн євро (див. графіки нижче).
Всього ж в регіоні, частка онлайну в рекламних бюджетах зросла з 7% в 2010 році до 9% в 2011 році.
За матеріалами !zn
Читайте також:
Друковані ЗМІ скоротили доходи від реклами в 2011 році, інтернет - збільшив
Телевізор як і раніше залишається головним джерелом інформації для українців
Українські газетярі прогнозують смерть друкованих версій видань
ЗМІ зобов'яжуть розміщувати частину реклами безкоштовно
Інтернет-реклама у Франції ризикує стати оподатковуваною