Мобільним інтернетом користується лише 10% українців

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Для українців інтернет на екрані мобільного телефону – швидше додатковий спосіб виходу в інтернет, ніж його замінник. Найчастіше з мобільного перевіряють пошту.

За даними регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг для фізичних осіб GfK Ukraine, принаймні 10% населення України віком старше 16 років користуються мобільним інтернетом, при цьому 80% з них виходять в мережу на екрані мобільного телефону.

Результати спеціального дослідження GfK Ukraine показують, що 48% респондентів користуються інтернетом на екрані мобільного телефону майже кожен день. Проте на комп’ютері або ноутбуці щодня проводять час в мережі 85% опитаних.

Щодо кількості годин, які витрачаються на інтернет, то більше, ніж половина опитаних (53%) проводять онлайн за допомогою екрану мобільного телефону від 1 до 4 годин на добу. Для порівняння – 51% респондентів проводять в інтернеті більше 5 годин на добу на великому екрані.

«Аналізуючи дані опитування можна стверджувати, що інтернет на екрані мобільного телефону – швидше додатковий спосіб виходу в інтернет, ніж його замінник», – коментує Соломія Глібовицька, старший дослідник відділу досліджень телеком-ринку GfK Ukraine.

Найбільш активно інтернетом на екрані мобільного телефону респонденти користуються в громадських місцях (84%), вдома (72%), на роботі (70%) та в громадському транспорті (70%). При цьому в громадських місцях та на роботі респонденти виходять в інтернет найчастіше за допомогою технологій GPRS/EDGE/3G (39% та 45% відповідно). При користуванні інтернетом вдома перевага віддається WiFi (42%).

Для виходу в мережу на екрані телефону респонденти використовують як звичайні мобільні телефони (37% від загальної сукупності всіх телефонів), так і смартфони (63%). Серед останніх переважають термінали з операційною системою Android.

Найчастіше респонденти використовують інтернет на екрані мобільного телефону для перевірки електронної пошти (86%), пошуку інформації (81%), відвідування соціальних мереж (74%) та отримання інформації про погоду (65%). Для здійснення онлайн-покупок мобільний телефон використовували 15% опитаних.

Опитування проводилося у жовтні 2012 року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 612 інтерв’ю з інтернет-користувачами віком 16-45 років, які користуються інтернетом на екрані свого мобільного телефону щонайменше один раз на тиждень. Вибірка квотована за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту. !zn

Читайте також:

Поки дорослі дивляться телевізор, 90% школярів вже отримують інформацію в інтернеті

Українці стали рідше користуватися ПК, перевагу віддають смартфонам і нетбукам

Google очолює десятку найпопулярніших в Україні сайтів, замикає - Facebook

Google почала збір підписів проти цензури в інтернеті

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі