Більше половини видимої матерії зосереджено в нитках "космічної павутини" - вчені "Космічна павутина"на 95% складається з темної матерії © Naked Science
Раніше вважалося, що більша частина матерії знаходиться в галактиках.

Група швейцарських учених вперше змогла побачити нитки "космічної павутини", яка з'єднує галактики і зоряні скупчення. В ході дослідження, результати якого опубліковані в журналі Nature, виявилося, що нитки містять в собі більше половини видимої матерії, тоді як раніше вважалося, що її велика частина зосереджена в галактиках.

Відомо, що частка видимої матерії у Всесвіті складає всього 5%, але приблизно половину цієї частки раніше знайти не вдавалося. Тепер же команда вчених на чолі з Домініком Екертом змогла з'ясувати, куди вона зникла. У ході досліджень вчені використовували дані, отримані за допомогою орбітального телескопа XMM-Newton під час спостережень за скупченням галактик Abell 2744, відомим як "скупчення Пандори".