Астрономи виявили карликові галактики навколо Чумацького Шляху

Астрономи виявили карликові галактики навколо Чумацького Шляху Відкриття дасть вченим можливість розгадати таємниці" темної матерії © astronomynow.com
Лише три з дев'яти виявлених вченими об'єктів є повноцінними галактиками.

Група астрономів з Університету Кембриджу відкрила дев'ять нових карликових супутників, що обертаються навколо Чумацького Шляху, пише видання The Astrophysical Journal.

Відкриття дасть вченим можливість розгадати "таємниці" темної матерії. Оскільки вважається, що супутники містять 99 % цієї матерії.

Дев'ять відкритих карликових галактик були виявлені, коли астрономи вивчали фотографії, зроблені 570-мегапіксельною камерою в рамках проекту Dark Energy Survey. Останній раз супутники Чумацького шляху були виявлені в 2005-2006 роках в небі Північної півкулі.

Лише три з дев'яти виявлених об'єктів вчені точно можуть назвати галактиками, інші - відносять до класу глобулярных кластерів (невеликого скупчення зірок). Сама невиразна з трьох галактик налічує менше 5 тисяч зірок.

Повідомлялося, що вчені знайшли стародавню систему з п'яти планет земного типу. Планетна система Kepler-444 знаходиться на відстані близько 117 світлових років від Сонця в галактиці Чумацький Шлях.