Астрономи відкрили новий найдальший об'єкт Сонячної системи

Астрономи відкрили новий найдальший об'єкт Сонячної системи Об'єкт розташований в 140 разів далі від Сонця, ніж Земля © NASA
Об'єкт розташовується в 3,5 далі від Сонця, ніж Плутон.

Астроном з Університету Карнегі Скотт Шеппард і його колеги виявили найдальший відомий на даний момент об'єкт Сонячної системи. Як повідомляє журнал Science, об'єкт отримав назву FarFarOut ("Дуже-дуже далеко").

Об'єкт розташований у 170 разів далі від Сонця, ніж Земля, або в 3,5 далі Плутона. Якщо відкриття нового об'єкта підтвердиться, він поб'є рекорд відкриття, яке було зроблено цією командою в листопаді. Тоді вченим вдалося відкрити об'єкт, який розташований в 120 разів далі від Сонця, ніж Земля. Його назвали Farout.

На даний момент дослідники не змогли визначити орбіту, по якій обертаються обидва об'єкта. Спостереження за ними можуть допомогти астрономам виявити гіпотетичну Дев'яту планету.

Раніше повідомлялося про те, що вчені відкрили екзопланету з орбітою, що суперечить теоретичним моделям. Обертаючись навколо досить невеликої зірки, вона відхилена від площини обертання зірки на 76%. Планета має масу, близьку до маси Юпітера, але розташовується на більш близькій відстані до зірки.