Астрономи назвали планети-океани непридатними для пошуків життя

Астрономи назвали планети-океани непридатними для пошуків життя На планетах-океанах недостатньо фосфору для підтримки життя © Naked Science
На таких планетах може спостерігатися нестача фосфору.

Вчені заявили про те, що планети-океани можуть бути непридатними для життя, оскільки на них може спостерігатися нестача фосфору – одного з необхідних для життя елементів, повідомляє New Scientist.

Як відзначають дослідники, більша частина фосфору на Землі міститься в мінералах і стає доступною тільки після того, як дощова вода розмиє їх і винесе фосфор в море. Відсутність відкритих частин суші на планетах-океанах робить цей процес неможливим. Згідно з розрахунками вчених, на планетах-океанах міститься в три-чотири рази менше фосфору, ніж у морях Землі.

Крім того, дослідники відзначають, що, якщо життя існує на таких планетах, то воно виділяє не більше 10% кисню, який міститься в атмосфері Землі, а значить, його буде набагато важче виявити.

Раніше вчені заявили про те, що відсутність сигналів від інопланетних цивілізацій може бути пов'язана з поширенням планет-океанів, оскільки умови на них повинні істотно гальмувати пізнання космосу і прогрес у області телекомунікації і польотів.