Рибка велика, маленька і... черепаха

Поділитися
Якщо є озеро, а в ньому підростають коропчики й карасики, якщо вдома лежать вудки й є бажання впійм...

Якщо є озеро, а в ньому підростають коропчики й карасики, якщо вдома лежать вудки й є бажання впіймати солідну рибу, то чому б не зібрати бажаючих разом і в тісному спілкуванні з чудовою природою не спробувати рибальського щастя, таким чином гідно відзначивши закінчення Київського міжнародного фестивалю реклами? Приблизно так міркуючи, Всеукраїнська рекламна коаліція, Українська асоціація директ-маркетингу і тижневик «Прайсы Киева», котрі люб’язно надали ставок у мальовничому місці Кагарлицького району Київської області, вдруге розіграли Кубок Бобра серед рекламістів, маркетологів, журналістів і поліграфістів. Характерно, що й кількість команд-учасниць збільшилася майже вдвічі.

З несподіванок запланованих — геть нехарактерні для кльову години, відведені для змагань, із незапланованих — поява самого Бобра: господар озера неквапом проплив до виділених для змагань місць як раз перед початком. І теж, певно, поворожив... Але навіть триразова протягом чотирьох годин зміна вітру і затягування обрію хмарами не зменшили азарту. Всі активно демонстрували хитромудрі рибальські снасті, насаджували всілякі приманки і закидали водойму запасами різної прикормки. Періодично пильне вдивляння в поплавець закінчувалося радісним вигуком від сріблястого борсання на гачку. Підсаки були напоготові — очікували велику рибу. Дрібну, до речі, після суддівського зважування урочисто відпустили назад, до Бобра, — нагулювати вагу до наступних змагань.

Щастило, однак, не всім, але це не позначилося на гарному настрої, створеному цілющим повітрям, теплою водичкою, чудовою природою і призами. Останніх було багато і різних — за вагу і кількість хвостів, за рибку велику й маленьку, за улов екзотичний (яким виявилася черепаха, котра клюнула на черв’яка команди «Поплавок» рекламного агентства «Бізнес-сувенір» — сама назва якого вже налаштовує на сюрприз!), а також — аякже! — за дбайливе ставлення до природи. Призи отримали наймолодший учасник, найактивніша група підтримки, найбільш голосиста й музична команда й естонська команда, котра до ставка так і не дісталася... Кубок Бобра і головний приз від компанії «Навіоніка» — ехолот — за найвагоміший улов дістався команді «Шелс», яка представляла РА «Фотоартбанк» і випередила команди «Букви» і «S@B». У лідери за кількістю впевнено вийшла найбільш «кльов»-а команда «Автоцентру», котра витягла 57 (!) одиниць риби.

Повеселивши одне одного анекдотами про Бобра, переможці й учасники об’єднали свої зусилля в поїданні рибної юшки і вареників, приправлених піснями й живильними напоями торгової марки «Вдала». А найазартніші знову закинули вудки. І...

Рибальське везіння мінливе. По закінченні змагань відігралися ті, кому не щастило: погода встановилася, настав час кльову. І вже не мали значення ні снасть, ні розмір гачка, ні наживка. Не щастить в азартних змаганнях, пощастить із уловом...

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі