Пілоти літака SSJ-100, що розбився в Індонезії, ігнорували дані приладів

Поділитися
В кабіні у момент зіткнення з горою Салак знаходився хтось із потенційних замовників, для яких і проводився демонстраційний політ. За версією слідства, незадовго до зіткнення з горою пілоти проігнорували попередження бортової системи, оскільки були впевнені, що вони летять над рівниною на безпечній висоті.

До краху російського літака Sukhoi SuperJet-100 в Індонезії призвела сукупність причин, серед яких є і «людський чинник», припускають слідчі.

Слідство, вивчивши записи бортового самописця, також прийшло до висновку, що в кабіні у момент зіткнення з горою Салак знаходився хтось з потенційних замовників, для яких і проводився демонстраційний політ, проте він не втручався в дії екіпажа, а лише цікавився можливостями літака.

Система раннього попередження про зближення із землею TAWS була увімкнена і працездатна. За версією слідства, незадовго до зіткнення з горою пілоти, хоча їм надійшли візуальні і звукові попередження про небезпеку, проігнорували їх, бо були впевнені, що після схваленого індонезійським диспетчером зниження з десяти до шести тисяч футів вони летять над рівниною на безпечній висоті. Вчасно помітити гору їм завадила щільна хмарність.

Згідно з попередніми даними, перед катастрофою екіпаж отримав сигнал і від іншої бортової системи про те, що літак знаходиться низько над землею, і треба терміново випускати шасі. Перебуваючи в омані щодо характеру рельєфу місцевості, командир прийняв рішення відключити автоматику і продовжувати зниження самостійно. Не виключено, що екіпаж до моменту удару був упевнений, що під ним - рівнина і через якийсь час у просвітах хмар повинен з'явитися аеропорт Халім.

Читайте: Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100 в Індонезії

Є дані, що фатальну роль могло зіграти і те, що після запиту до індонезійського диспетчера про можливість продовження польоту на певному ешелоні після зниження до шести тисяч футів відповіді не послідувало. Як припускають слідчі, можливо, в індонезійської сторони були проблеми зі зв'язком або з локацією, що буває в регіоні з гористим рельєфом досить часто.

Нагадаємо, раніше повідомлялося про те, що винним у катастрофі Sukhoi SuperJet-100 можуть визнати пілота Олександра Яблонцева, який зробив неприпустимий маневр, в той час, як автоматика літака попереджала командира про небезпечне зближення з горою.

Російський літак SSJ-100 зазнав аварії 9 травня 2012 року в Індонезії під час демонстраційного польоту. Місце його падіння було виявлено 10 травня неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості схилу гори Салак на висоті 1 тис. 500 м. На борту літака знаходилися 45 людей, серед них 35 індонезійських громадян - представників індонезійських авіакомпаній, а також вісім громадян Росії. Також на борту знаходилися громадянин Франції та громадянин США. !zn

Читайте також:

Названа причина падіння російського лайнера Superjet-100 в Індонезії

Опубліковано ВІДЕО останніх хвилин польоту російського Superjet-100 в Індонезії


На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені «чорні ящики»

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі