Пасажирам затонулого лайнера Costa Concordia виплатять по 11 тис. євро. Раніше компанія-власник судна пропонувала тільки відшкодування вартості круїзу.
Компанія Costa Crociere, що володіє лайнером Costa Concordia, який зазнав аварії і частково затонув 13 січня біля берегів острова Джильо у центральній Італії, пропонує пасажирам по 11 тис. євро в якості компенсації за втрачений багаж і отримані психологічні травми.
Відповідне рішення було прийнято у п'ятницю, 27 січня, під час тривалих перемовин між представниками Costa Crociere та італійськими групами захисту споживачів, які представляли інтереси 3206 людей з 61 країни, які не отримали фізичних каліцтв при зіткненні судна з підводними скелями 13 січня.
Costa Crociere, що входить до складу найбільшої у світі компанії-організатора морських круїзів - американо-британської фірми Carnival Cruise Lines, також відшкодує пасажирам повну вартість подорожі, сплатить транспортні витрати і компенсує будь-які медичні витрати пасажирів після аварії.
Пасажири і екіпаж лайнера мають право подати до суду, якщо не будуть задоволені результатами угоди з власником судна.
Лайнер Costa Concordia, на борту якого перебували понад 4,2 тис. осіб 13 січня сів на мілину поблизу острова Джильо біля узбережжя італійської області Тоскана, після чого частково затонув. Підтверджено смерть 16 осіб, стільки ж вважаються зниклими безвісти.
Як повідомлялося, раніше компанія Costa Crociere була готова відшкодувати пасажирам судна вартість круїзу і всіх інших пов'язаних з ним матеріальних витрат.