Київ—Гамбург: спілкуємося містами за допомогою «Аеросвіту»

Поділитися
Рівне гудіння авіаційних турбін, ввічливі стюардеси нагадують правила поведінки під час польоту, розносять пасажирам газети, напої тощо...

Рівне гудіння авіаційних турбін, ввічливі стюардеси нагадують правила поведінки під час польоту, розносять пасажирам газети, напої тощо. Усе як завжди. Незвично тільки усвідомлювати, що береш участь у першому польоті, який здійснює авіакомпанія «АероСвіт» за маршрутом Київ — Гамбург. А бути першопрохідником, влаштувавшись при цьому в затишному салоні сучасного комфортабельного лайнера «Боїнг-737», погодьтеся, особливо приємно.

Перспективний напрямок

Федеративна Республіка Німеччина стала вже 27-ю державою, з якою найбільший авіаперевізник України «АероСвіт» забезпечує регулярне повітряне сполучення, а Київ — Гамбург — 52-ю міжнародною авіалінією, яку ця авіакомпанія обслуговує.

Як Україна, так і Німеччина відчувають потребу в розвитку обопільних ділових зв’язків. Важливим імпульсом для цього розвитку стало рішення про створення українсько-німецької Групи високого рівня (ГВР), прийняте президентом України В. Ющенком і федеральним канцлером Німеччини Г.Шредером під час візиту українського президента до ФРН у березні нинішнього року. Вже перше засідання ГВР засвідчило взаємну зацікавленість урядових і ділових кіл обох країн у поглибленні економічного співробітництва в таких пріоритетних сферах, як енергетика, металургія, машинобудування, будівництво, розвиток інфраструктури, сільське господарство, банки, фінанси тощо. Зрозуміло, що Гамбург, друге за величиною і промисловим потенціалом німецьке місто після Берліна, не може залишатися осторонь цього співробітництва, і питання регулярного транспортного сполучення між ним та Києвом негайно актуалізувалося. У Гамбурзі відкрито 96 генеральних консульств різних країн, у тому числі й України. За цим показником він поступається тільки Нью-Йорку. Генеральний консул України Юрій Лазуто вважає, що з відкриттям «АероСвітом» прямого рейсу, який з’єднав українську столицю з Гамбургом, істотно активізуються ділові зв’язки між двома містами, контакти в гуманітарній сфері, пожвавиться туристичний обмін між північними регіонами ФРН і Україною.

— Гамбург, — каже Юрій Кирилович, — це ворота Німеччини у світ. Це другий порт Європи, один із центрів світової логістики. Сюди прибувають товари з Південної і Північної Америки. Частина їх транспортується далі у всі європейські країни, частина — потрапляє у східні. Не даремно ж тут відкрито понад 300 представництв китайських, японських і корейських фірм. Такий самий потік іде і в зустрічному напрямку. Крім того, в Гамбурзі розвинені літакобудування, хімічна, алюмінієва і сталеплавильна галузі промисловості та багато інших. Додам, що Гамбург — найбільший медіацентр ФРН. Виходячи з цього і беручи до уваги той факт, що Україна, з огляду на своє географічне розташування, — транзитна країна, розвиток співробітництва нашої держави з північними регіонами Німеччини набуває величезного значення. А з введенням у дію запланованого Чорноморсько-балтійського транспортного коридору зв’язки України з північними регіонами Німеччини стануть неоціненними.

Хто добре працює, може добре відпочити

До речі, про туризм. «Хаммабург» — лісове містечко (так його називали в давнину) був побудований на річці Ельбі Карлом Великим для оборони від слов’янських і датських набігів. На початку ХІІ століття місто потрапило у залежність від графів Гольштейнських, але вже до кінця століття стало фактично незалежним. Державну самостійність воно зберегло донині. Тут ніколи не правили королі і князі. Місто знищували грандіозні пожежі, бомбардувальники антигітлерівської коаліції під час Другої світової війни намагалися стерти його з обличчя землі. Та все ж збереглася «Міхаель» —пізньобарокова церква заввишки 132 м і ратуша, якій понад 100 років, тут 120 парків, штучне озеро Альстер, рибний ринок Фішмаркет, що працює вже
понад 300 років щонеділі з 4 по 10 ранку. Такий режим роботи встановлено не випадково.
У Гамбурзі здавна заведено проводити ніч із суботи на неділю на Ріпербане, вдосвіта вирушати на рибний ринок, де не лише торгують рибою та іншими продуктами за досить доступними цінами, а й завжди грає музика, панує святкова атмосфера. Тим, хто хоч щось чув про Ріпербане, неважко зрозуміти, чому після проведеної там ночі хочеться, щоб свято тривало. Всесвітньовідомий квартал червоних ліхтарів, який перетворився на найцікавіше для туристів місце, дає потужний енергетичний заряд нічному життю міста і всій його індустрії розваг. Тут, як і у всьому районі Санкт-Паулі, розміщено безліч дискотек, пивних барів, ресторанів, у театрі оперети 1986 року дають мюзикл Cats. А для мюзиклу про життя першої американської рок-зірки Бадді Холлі Buddy на причалі Ландунгсбрюкен гамбуржці спорудили спеціальний театр. Втім, так пощастило не лише Buddy. Спектаклі мюзиклу «Привид опери» також відбуваються у спеціально збудованому для нього театрі Neue Flora. І, звісно ж, просунутим бітломанам усіх країн добре відомо, що саме в Гамбурзі 1960 року відбулися перші закордонні гастролі Beatles, де ансамбль виступав у клубах Indra, Kaiserkeller і Top Ten, задовго до ліверпульського Cavern Club.

Для українського туриста все це, звісно, екзотика. Але й Україна для німецьких мандрівників не менш цікава. Для них такі ж екзотичні і привабливі мальовничі куточки Карпат і гірського Криму, степу Херсонщини та лісові угіддя Волині, курорти Чорного моря і береги Дніпра. А програми українських туроператорів обіцяють ознайомлення з численними пам’ятками історії, архітектури і культури. Адже Україна — одна з найдавніших держав Європи, і вона має що показати західним гостям. Тим більше що вітчизняна туристична індустрія останнім часом стала набирати обертів. І, слід гадати, розвиток міжнародного співробітництва плюс пряме транспортне сполучення прискорять цей процес.

Київ — Гамбург, далі — скрізь

Гамбургу дуже пощастило з географічним розташуванням. Він стоїть на перетині європейських авіаційних, морських і наземних маршрутів. Не даремно німці називають його воротами у світ. Символічно, що й на гербі міста зображені відкриті ворота.
Його морський порт відомий понад 800 років. Він найбільший
у ФРН і другий за розмірами
у Європі. Місцевий аеропорт вважається традиційним пунктом пересадки для тих, хто подорожує з Північної Європи на південь і схід континенту. А надзвичайно широка мережа напрямків Німецької залізниці (Deutsche Bahn) сполучає Гамбург із 6 тисячами вокзалів на всій території країни. З огляду на ці обставини, «АероСвіт» веде переговори з Deutche Bahn про продаж комплексних перевезень — літаком української авіакомпанії і поїздом Німецької залізниці (програми Rail&Fly і Fly&Rail). Така послуга розрахована на авіапасажирів, котрі планують транзитом через Гамбург добратися до інших міст Німеччини, і, вони, безумовно, негайно нею скористаються.

З іншого боку, «АероСвіт» організовує доставку пасажирів із Німеччини в усі найбільші міста України. Крім того, через Київ вони зможуть продовжити свою подорож в інші кінцеві пункти маршрутів компанії, зокрема в Пекін, Бангкок, Дубаї, Стамбул, Тель-Авів, Москву і Баку. «АероСвіт» першим серед авіаперевізників пострадянських країн опанував технологію електронного квитка, пропонуючи цю послугу із серпня поточного року на ряді своїх маршрутів. У першому кварталі 2006 року ця послуга надаватиметься й пасажирам на напрямку Київ — Гамбург. Оскільки ж тариф, встановлений авіакомпанією на цьому напрямку в обидва кінці, мінімальний (усього 299 доларів США), він вигідний як для небагатих українців, так і для ощадливих бюргерів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі