Друге місце рейтингу посіла категорія «Шопінг», а почесне третє отримала категорія «Місцеві оголошення». Остання категорія містить такі ресурси як дошки оголошень, пошук роботи й прогнози погоди.
«Комп'ютери й електроніка» були «вибиті» з трійки лідерів й опустилися на четверту сходинку рейтингу. Останньою в десятці найпопулярніших оголошень контекстної реклами розташована реклама промислових товарів.
Сервіс контекстної пошукової реклами Google AdWords було запущено восени 2000 року. Його особливістю є своєрідна можливість самообслуговування, коли рекламодавець має змогу самостійно створювати оголошення й обирати ті запити, за якими він хотів би «впадати в очі» клієнтові. У панелі управління рекламодавець може отримати детальну статистику переходів на його сайт, що сприяє грамотній маркетинговій оцінці рекламної кампанії.
За матеріалами прес-служби Google