Goggle назвав найпопулярніші категорії реклами Google AdWords у рунеті

Поділитися
Найпопулярнішим оголошенням контекстної реклами в російськомовному сегменті послуги Google AdWords у 2010 році стала категорія «Авто». Найбільшим попитом користувалася інформація про продаж автомобілів, варіанти страхування машин й умови кредитування. Про це йдеться в офіційному прес-релізі компанії Google.

Друге місце рейтингу посіла категорія «Шопінг», а почесне третє отримала категорія «Місцеві оголошення». Остання категорія містить такі ресурси як дошки оголошень, пошук роботи й прогнози погоди.

«Комп'ютери й електроніка» були «вибиті» з трійки лідерів й опустилися на четверту сходинку рейтингу. Останньою в десятці найпопулярніших оголошень контекстної реклами розташована реклама промислових товарів.

Сервіс контекстної пошукової реклами Google AdWords було запущено восени 2000 року. Його особливістю є своєрідна можливість самообслуговування, коли рекламодавець має змогу самостійно створювати оголошення й обирати ті запити, за якими він хотів би «впадати в очі» клієнтові. У панелі управління рекламодавець може отримати детальну статистику переходів на його сайт, що сприяє грамотній маркетинговій оцінці рекламної кампанії.

За матеріалами прес-служби Google

Поділитися
Підготував/ла Дубенко Вадим
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі