Вчені отримали нові докази помилковості теорії відносності Ейнштейна

Вчені висунули свіжі дані експериментів, які можуть стати доказом помилки Альберта Ейнштейна, який переконав людство в тому, що немає нічого швидшого за швидкість світла.

Нові докази кинули виклик науці, що існує в сучасному вигляді з моменту публікації теорії відносності в 1905 році.

Згідно з останніми даними, субатомні частинки нейтрино можуть рухатися швидше за швидкість світла.

Експеримент відбувся в лабораторії Гран-Сассо, що прийняла пучок нейтрино з найбільшого в світі дослідницького центру в галузі атомної фізики CERN в Швейцарії, з відстані 720 кілометрів. Дослід був проведений з метою перевірки аналогічних результатів, отриманих групою вчених у вересні.

Дослідники з Італійського інституту ядерної фізики (INFN) заявили, що їх новий експеримент був направлений на виявлення потенційної систематичної похибки, яка могла мати місце в першому спостереженні.

«Позитивний результат тесту підвищує нашу упевненість у загальному результаті, проте останнє слово може бути сказано лише після аналогічних вимірювань, проведених в інших країнах», - сказав Фернандо Феррон, президент INFN.

Міжнародна група вчених шокувала наукове співтовариство у вересні, оголосивши про результати досліджень. За словами залучений в експеримент під назвою OPERA дослідників, вони кілька місяців перевіряли отримані дані, перш ніж оголосити про своє відкриття.

Якщо висновки підтвердяться іншими експериментами, можна буде говорити, що автор теорії відносності і батько фізики в сучасному вигляді Ейнштейн був неправий, вважаючи, що швидкість світла «космічна константа» і ніщо не може бути швидшим.

Нові відкриття можуть змусити переглянути основні теорії, що дають людству сучасне розуміння космосу.